واکنش سرمربی منچستریونایتد به حذف عجیب تیمش از جام حذفی

واکنش سرمربی منچستریونایتد به حذف عجیب تیمش از جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موقت منچستریونایتد پس از شکست شب گذشته، منچستریونایتد را به دلیل شکست شرم‌آور خانگی مقابل میدلزبرو شایسته سرزنش دانست.

به گزارش فوتبالی، کریس وایلدر، سرمربی فصل گذشته شفیلدیونایتد، با تیم چمپیونشیپی میدلزبرو یک پیروزی شوکه‌کننده را در ورزشگاه اولدترافورد بدست آورد.

جیدون سانچو پس از اینکه کریستیانو رونالدو در گل کردن پنالتی خود ناکام ماند، منچستریونایتد را پیش انداخت، اما موقعیت‌سوزی‌های فراوان میزبان این شانس را به حریف داد که به بازی برگردند.

مت کروکس، بازیکن سابق جوانان منچستریونایتد، گل تساوی بازی را در شرایطی به ثمر رساند که بنظر می‌رسید دانکن واتمور روی صحنه گل مرتکب خطای هند شده است. در شرایطی که بازی مساوی بود نیز، برونو فرناندز یک شانس ایده‌آل گلزنی را از دست داد.

این بازی در وقت قانونی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید و گذشتِ وقت‌های اضافه بدون اتفاق خاصی، کار را به پنالتی‌ها کشاند. پنالتی آنتونی اِلانگا به عنوان شانزدهمین ضربه، تنها پنالتی‌ای بود که گل نشد و درنتیجه میهمان با 9500 هوادار خود در ورزشگاه، جشن صعود برپا کرد.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد:"ما موقعیت‌های زیادی را خصوصا در نیمه اول از دست دادیم. می‌توانستیم به راحتی در پایان 45 دقیقه اول با نتیجه 3-2 پیش باشیم و حتی در نیمه دوم، پیش از اینکه گل مساوی که باید مردود می‌شد را دریافت کنیم، فرصت‌های خوبی را از دست دادیم.موقعیتی که برونو فرناندز از دست داد، تقریبا شبیه یک ضربه پنالتی بود. بنابراین فکر می‌کنم که باید خودمان را به‌خاطر هدر دادن موقعیت‌های فراوان در این مسابقه سرزنش کنیم. و در نهایت، زمانی که کار به ضربات پنالتی می‌کشد، پای شانس وسط می‌آید. ما بازی را باختیم و به‌طرز باورنکردنی‌ای ناامید هستیم."

در پایان شبی که کاوانی و لینگارد غایب بودند، کریستیانو رونالدو و سایر بازیکنان در میان هوادارانی که در حال تشویق الانگا بودند، این بازیکن جوان منچستریونایتد را دلداری دادند.

9719