ستاره گرانقیمت منچسترسیتی بالاخره موهایش را کوتاه کرد

ستاره گرانقیمت منچسترسیتی بالاخره موهایش را کوتاه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش ستاره 117 میلیون یورویی منچسترسیتی در سالهای اخیر معمولا با مدل موی بلندش مورد توجه بوده است اما به نظر می رسد که تصمیم گرفته چهره خود را تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک حالا به سراغ مدل مویی ساده تر رفته تا چهره خود را کاملا دستخوش تغییر کند. آرایشگر گریلیش ویدیویی از وی در صفحه اینستاگرام خود در حال کوتاه کردن موهای این بازیکن منتشر کرده تا گریلیش به زودی با چهره جدیدی خودش را برای رویارویی با هوادارانش آماده کند.

جک گریلیشگریلیش در سالهای اخیر با مدل موی بلند بازی می کرد که معمولا با استفاده از کش مو سعی می کرد که موهایش را جمع کند تا موهایش توی چشمش نیاید اما حالا تصمیم گرفته است که  مدل موی جدیدی را انتخاب کند تا شاید مسیر خود در منچسترسیتی را تغییر بدهد. گریلیش در زمان امضای تمدید با استون ویلا  در سپتامبر 2020 نیز همین مدل مو را داشت و حالا دوباره آن را تکرار کرده است.

گریلیش در 23 بازی خود در منچسترسیتی سه گل زده و سه پاس گل داده است که البته به نظر می رسد که انتظارات از او بیشتر از این حرفهاست. این ستاره در فصل گذشته در استون ویلا در 27 بازی هفت گل زده بود و دوازده پاس گل داده بود.

4125