آخرین خبر از انتخابی تیم ملی بوکس

آخرین خبر از انتخابی تیم ملی بوکس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: نمی‌توانیم بیش از این وقت تلف کنیم و به همین دلیل انتخابی‌ها را در تهران برگزار می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، علیرضا استکی درباره احتمال به تعویق افتادن برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس به دلیل تعویق مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی)، توضیح داد: در حقیقت ما نمی‌توانیم بیشتر از این زمان را تلف کنیم و به زودی با آقایان ترمیمی، قبایی‌زاده و ثوری باید جلسه‌ای بگذاریم تا ۴ وزن ۴ وزن انتخابی‌های خود را در تهران برگزار کنیم.
او ادامه داد: با توجه به اینکه استان‌ها هم می‌خواهند بوکسورهای خود را محک بزنند، باید در جلسه‌ای که خواهیم داشت بهترین تصمیم را گرفته و کسب تکلیف کنیم تا در مورد مسابقات انتخابی به جمع بندی درستی برسیم.

استکی در پاسخ به این سوال که قبایی‌زاده با چه سمتی در این جلسه حضور خواهد داشت؟ توضیح داد: به هر حال ایشان مشاور ارشد آقای ثوری هستند و ترمیمی هم دبیر فدراسیون است.

او در پاسخ به این سوال که او چه روشی را برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در نظر دارد؟ توضیح داد: به عنوان مثال باید انتخابی اوزان اول، دوم و سوم را در یک تاریخ و به همین ترتیب اوزان بعد را در هم یک تاریخ دیگر برگزار کنیم. به استان‌ها سهمیه‌ها را اعلام می‌کنیم تا بوکسورهای برتر خود را معرفی کنند.

استکی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف مسابقات قهرمانی کشور بوکس را باید لغو شده دانست؟ توضیح داد: با شرایطی که ایجاد شد لغو یا برگزاری مسابقات به وضعیت کرونایی کشور بستگی دارد و ما تصمیم گیرنده نیستیم، اما ما دیگر در تهران انتخابی تیم ملی می‌گذاریم و ملاک ورود به تیم ملی هم همین مسابقات خواهد بود.

مسابقات قهرمانی کشور بوکس (انتخابی تیم ملی) قرار بود ابتدای اسفند ماه در زاهدان برگزار شود که به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهر بخاطر شیوع گسترده کرونا (ٱمیکرون) در استان سیستان و بلوچستان، این مسابقات به تعویق افتاد.

6641