واکنش عجیب به مشکل زمین تمرین سرخابی

واکنش عجیب به مشکل زمین تمرین سرخابی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرخابی‌های پایتخت دیگر مشکل زمین تمرین ندارند؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها بحث زمین تمرین در پایتخت به یک معضل بزرگ برای تیم‌های تهرانی تبدیل شده و فرهاد مجیدی هم در کنفرانس خبری قبل از بازی با هوادار به این نکته اشاره کرد، اما مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی معتقد است تیم‌های تهرانی مشکلی بابت زمین تمرین ندارند!

علیرضا عاصم‌یوسفی که امروز در یک نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌ها شرکت کرده بود، درباره مشکلات پرسپولیس و استقلال برای پیدا کردن زمین تمرین گفت: " استقلال و پرسپولیس زمین تمرین دارند. اگر مشکلی هست، مدیران عامل باید توجه کنند. هفته گذشته درویش می‌گفت که مشکلی در خصوص زمین تمرین وجود ندارد."

یوسفی در حالی می‌گوید سرخابی‌ها مشکل زمین تمرین ندارند که چند تیم شهرستانی تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنند و به همین دلیل عملا تیم های تهرانی مانند پرسپولیس و استقلال در بسیاری از مواقع سال با مشکل تامین زمین چمن به عنوان زمین دوم مواجه هستند.

استقلال در نیم فصل اول و در مقطعی این مشکل را داشت که پس از حضور آجورلو مشکل زمین تمرین این تیم حل شد. در پرسپولیس نیز یکی از دلایل استعفای یحیی گل‌محمدی به نبود زمین چمن مناسب و باکیفیت بر‌می‌گشت که باشگاه پرسپولیس نهایتا توانست زمین نفت تهرانسر را برای تمرینات شاگردان یحیی فراهم کند.

7655