نشست خبری ژاوی هرناندز پیش از بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید

نشست خبری ژاوی هرناندز پیش از بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی کاتالان ها در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اتلتیکو مادرید شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا صحبت هایی مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"فردا همانند یک فینال است. ما مقابل قهرمان لالیگا بازی می کنیم و آن ها با تمام وجود بازی خواهند کرد تا ببرند. اتلتیکو خیلی خوب از فرصت ها استفاده می کند. فردا برای ما یک بازی 6 امتیازی است و برای ما همانند یک فینال است."

دمبله؟

"هیچ راه حلی برای او پیدا نشد؛ او بخشی از باشگاه است و بخشی از تیم. او هنوز با ما قرارداد دارد. با مدیران دیدار کرده ایم و در نهایت تصمیم گرفتیم که او بخشی از تیم است. خود بازیکن هم رفتار حرفه ای دارد. این تصمیم باشگاه هم بود که بازی کند. اگر صلاح بدانم از او استفاده خواهم کرد."

هو شدن دمبله؟

"من احساسات هواداران به دمبله را درک می کنم ولی باید به تیم هم فکر کنیم؛ او می تواند به ما در رسیدن به اهدافمان خیلی کمک کند. چه اهمیتی دارد که اشتباه کرده ایم یا خیر؛ ما در کل یک خانواده هستیم و بهترین کار را برای باشگاه و تیم انجام خواهیم داد. تصمیم خوبی گرفتیم چون به نفع گروه خواهد بود. می دانم که ممکن است از نظر روحیه باشگاه آسیب ببیند. فردا کسانی که به نیوکمپ می آیند باید عثمان دمبله را تشویق کنند. باید جدا از بازیکنان، تیم را در نظر بگیریم."

آداما ترائوره و اوبامیانگ؟

"هر دو به طور طبیعی با ما تمرین کرده اند و شاید وضعیت ترائوره بهتر باشد. فردا تصمیم می گیرم که چه کسی در ترکیب باشد، هر دو در دسترس هستند ولی شاید آداما کمی آماده تر به نظر برسد؛ ولی هر دو بسیار هیجان زده هستند. هر دو با چیزی که در ذهنم داشته ام، مطابقت دارند و هر دو خرید بسیار عالی بودند."

بسته شدن بازار؟

"باشگاه کار بزرگی انجام داده است. متئو و جوردی و لاپورتا و یوسته خیلی به تیم کمک کردند. تلاش باشگاه فوق العاده بود. در حالی که شرایط آسان نبود‌ اما آن ها بازیکنان خوبی را جذب کردند و تیم تقویت شده است."

حذف نام آلوز از لیگ اروپا؟

"از تصمیمم احساس بدی دارم. هر کاری که باعث این طور تصمیم ها شود، سخت است. ما دنی را در پست دفاع راست انتخاب کرده بودیم چون آن جا بهترین است."

حضور اوبا و آداما؟

"سن آن ها خیلی خوب است چون تجربه کافی برای گل زدن دارند. هر دو در یک به یک ها خیلی خوب هستند و در نتیجه در خط حمله فضای بیشتری خواهیم داشت و کنترل کردن هر دو بازیکن برای مدافعین سخت خواهد بود."

آرائوخو؟

"تمدید او اولویت باشگاه است. او چیزهای زیادی به ما می دهد و این یک واقعیت است. از عملکرد او خیلی راضی هستیم و باید ببینیم که آیا باشگاه با او و ایجنتش به توافق می رسد یا خیر."

اوبامیانگ؟

"او می تواند به ما کمک کند، من قبلاً گفته بودم که او کامل نیست؛ نگفتم که او بازیکن مناسبی برای بارسا نیست. من گفتم بازیکنان کامل تری مانند لوئیس سوارز وجود دارند. اوبا سریع است و می تواند خیلی سریع به فضاها برود. باید از بهترین ویژگی های هر بازیکن استفاده کنیم."

عثمان دمبله؟

"او می تواند خیلی به ما کمک کند. فردا چیزهای خطرناک زیادی برای از دست دادن داریم و هواداران برای تشویق تیم باید بیایند. در حال حاضر او بازیکن باشگاه ما است و کاملاً هم حرفه ای است. به همین دلیل تعهدش بی عیب و نقص است."

تمدید با او؟

"خیلی آدم میانه رو و آشتی جویی هستم. باید راه حلی جدید برای دمبله پیدا شود ما این جا هستیم تا به بارسا کمک کنیم و معتقدیم بهترین چیز این است که دوباره دمبله در دست رس باشد."

لیگ اروپا؟

"در لیگ قهرمانان ما در سطح آن نبودیم اما در لیگ اروپا به دنبال قهرمانی در آن خواهیم بود."

تمرینات؟

"تیم خوب تمرین می کند و فردا آزمون سختی در پیش داریم. اتلتیکو در بهترین فرم نیست ولی آن ها نشان داده اند که یک تیم قهرمان هستند. خواهیم دید که بازیکنان جدید چطور در ترکیب وفق پیدا خواهند کرد."

جوتگلا و عبده؟

"سعی می کنیم که از هر دو استفاده کنیم چون هر دو تا امروز خیلی به تیم کمک کرده اند؛ ولی امروز رقابت در این پست ها بیشتر شده است و این برای همه خوب است. من کاملاً مصر هستم که هر دو باید تمرین کنند و در ترکیب قرار بگیرند."

هدف تیم؟

"هدف صعود به لیگ قهرمانان اروپا است. این مهم ترین چیز است و بعد از آن هیچ هدف دیگری را رد نمی کنیم و برای قهرمانی تلاش می کنیم. ما با یک بازی کمتر از رئال مادرید 15 امتیاز عقب هستیم."

جوردی آلبا؟

"برای من جوردی یک بازیکن کلیدی در تیم است. همه ما می توانیم عملکردمان را از چیزی که هست بیشتر کنیم. حتی خودم که مربی تیم هستم."

بارسلونا در پایان فصل؟

"تلاش می کنیم تا در تورنمنت های که باقی مانده ایم، نهایت سعی خودمان را انجام دهیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. 4 ماه دیگر باقی مانده و سپس تیم را آنالیز کرده تا ببینیم تیم به کجا رسیده است."

لوئیس سوارز؟

"او شایسته تشویق هواداران بارسلونا است. او بهترین مهاجم مرکزی بارسا طی 20 تا 30 سال اخیر تیم بوده است البته همراه اتوئو. باید از او با افتخار پذیرایی کرد. فردا او یک تشویق بزرگ خواهد داشت."

کاهش دستمزد بازیکنان جدید؟

"تلاش های اقتصادی خریدهای جدید قابل ستایش است اما حتی در این شرایط اقتصادی هم بازیکنان زیادی خواهان حضور در بارسلونا هستند."

سبک بازی اتلتیکو مادرید؟

"اتلتیکوی سیمئونه هیچ وقت به سبک بارسا بازی نخواهد کرد و شیوه بازی آن ها هم در بارسلونا نمی تواند قابل درک باشد. این به این معنی نیست که سبک بازی آن ها رقابتی نیست اما مردم این جا آن را درک نمی کنند. اگر ما 11 بازیکن را داخل محوطه خودمان حبس کنیم‌، مردم به ما حمله می کنند اما اتلتیکو با همین سبک دو لیگ و تقریباً یک لیگ قهرمانان اروپا را برده است. این سبک خاصی است ولی سبک بارسلونا نیست ولی این به این معنی نیست که سیمئونه را به عنوان یک مربی تحسین نکنم. او مربی بزرگی است؛ این حرف ها انتقاد از او نیست و صرفاً شما سبک بازی او را درک نمی کنید."

9404