انتقاد لوپتگی از مهاجم فرانسوی در اولین حضورش در ترکیب سویا

انتقاد لوپتگی از مهاجم فرانسوی در اولین حضورش در ترکیب سویا

پایکاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه سویا پس از تساوی بدون گل مقابل اوساسونا، اذعان کرد که انتظاراتش از مهاجم فرانسوی بیشتر است.

به گزارش فوتبالی، آنتونی مارسیال شب گذشته اولین بازی خود را با پیراهن سویا انجام داد، نهایتا این تیم در خانه اوساسونا با نتیجه صفر-صفر متوقف شد. مارسیال در کنار اولیور تورس و یوسف النصیری مثلث خط حمله سویا را از ابتدای کار تشکیل دادند، اما مهاجم فرانسوی تازه وارد، نتوانست در جریان بازی نقش مثبتی برای تیمش ایفا کند. مارسیال نهایتا در دقیقه77 این بازی تعویض شد.

خولن لوپتگی، پس از پایان بازی، نظرش درباره اولین حضور این بازیکن 26 فرانسوی را از زمان ورودش به اسپانیا، بیان کرد.

لوپتگی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه سویا گفت:

"آنتونی باید خیلی بیشتر از این را برای ماه به‌نمایش بگذارد. این اولین بازی او بود و تطبیق دادن خود آسان نیست. امسال کم بازی کرده است و باید کمی به کار خود پویایی ببخشد تا علاوه‌بر اعتماد به‌نفس بیشتر، شانس بازی بیشتری در اختیارش قرار گیرد."

در هفته بیست‌وسوم لالیگا، سویا در خانه اوساسونا متوقف شد و رئال‌مادرید می‌تواند با پیروزی برابر گرانا اختلافش را با تیم دوم به 6 امتیاز برساند. در این دیدار همچنین، ایوان راکیتیچ برای اولین بار از سال 2014، پنالتی خود را از دست داد تا با پنالتی ازدست‌رفته او در دقیقه 93، سویا دو امتیاز حیاتی را ازدست بدهد.

9719