بازداشت بازیکن سابق اتلتیکو مادرید به خاطر حمل اسلحه!

بازداشت بازیکن سابق اتلتیکو مادرید به خاطر حمل اسلحه!

پایگاه خبری فوتبالی- زندگی نیکولاس شیاپاکاسه بازیکن 23 ساله اروگوئه ای در هفته های اخیر دستخوش تغییر شده است.

به گزارش فوتبالی، نیکولاس در حال حاضر در بازداشت به سر می برد چرا که توسط نیروهای پلیس به خاطر حمل اسلحه در حین تماشای بازی پنیارول و ناسیونال در فوتبال اروگوئه بازداشت شده است. در حقیقت او با یک اسلحه 9 میلی متری برای تماشای بازی حاضر شده بود که در حال حاضر به زندان منتقل شده و به مدت 90 روز در حبس خواهد بود.

نیکولاس گفته است که این اسلحه که مملو از گلوله بوده را از ترس هواداران ناسیونال در اختیار داشته تا اگر آنها به او حمله کردند، از اسلحه خود استفاده کند. این مهاجم قصد داشته که ال کلاسیکوی فوتبال اروگوئه را مثل یک هوادار عادی تماشا کند. 

نیکولاس مسیر فوتبالش را در سن 15 سالگی در باشگاه اتلتیکو ریورپلاته در اروگوئه آغاز کرده است که بعد از آن راهی اتلتیکو مادرید شد. در آن زمان تیم هایی نظیر منچستریونایتد و بنفیکا نیز جویای شرایط وی بودند. او در رده های پایه تیم ملی اروگوئه نیز نقش مهمی داشت.

نیکولاس در سال 2016 وارد آکادمی اتلتیکو شد که چهار سال در آن جا حضور داشت و هرگز در تیم بزرگسالان بازی نکرد و به تیم هایی نظیر ماخاداهوندا، پارما، فامالیکائو قرض داده شد. بعد از آن این بازیکن به ساسولو فروخته شد و یک سال پیش به پنیارول قرض داده شد. ساسولو قصد داشت که قرارداد قرضی اش با پنیارول را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما زندانی شدنش همه چیز را متوقف کرد.

4125