شروع عالی بمب زمستانی لیورپول؛ اولین پاس گل پس از 11 دقیقه

شروع عالی بمب زمستانی لیورپول؛ اولین پاس گل پس از 11 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دیاز در اولین بازی خود در لیورپول شروع خوبی داشت و توانست در پیروزی در جام حذفی مقابل کاردیف سیتی پاس گل بدهد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در نیمه دوم از خرید گرانقیمت زمستانی خود استفاده کرد که وینگر کلمبیایی فقط به یازده دقیقه نیاز داشت تا پاس گل بدهد. دیاز با مبلغ اولیه 37.5 میلیون پوند از پورتو به آنفیلد ملحق شده است که در اولین بازی خود در تیم جدیدش پاس گل داد. در حقیقت دیاز یک پاس گل طلایی به مینامینو ژاپنی داد تا به پیروزی تیمش کمک کند.

لوئیز دیاز بدین ترتیب توانست شروع خوبی را در مقابل چشمان هواداران لیورپول داشته باشد و به ادامه فصل امیدوار شود. هواداران لیورپول از شروع این بازیکن 25 ساله راضی هستند. یک نفر در توییتر نوشته است:" در کار با توپ شبیه لوئیز سوارز است." و دیگری نوشته است:" عجب شروعی."

دیگو ژوتا گل اول بازی را برای لیورپول به ثمر رساند. مینامینو و هاروی الیوت هم با گلهایشان این پیروزی را تکمیل کردند. تک گل تیم چمپیونشیپی در این بازی توسط روبین کولویل به ثبت رسید. لیورپول با پیروزی سه بر یک توانست صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند و حالا باید به مصاف نوریچ سیتی بروند تا برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس تلاش کنند.

4125