حمله تند عضو مشهدی هیات رئیسه فدراسیون به غلامرضا رفیعی: رفتار او مشکلات را بیشتر می کند!

حمله تند عضو مشهدی هیات رئیسه فدراسیون به غلامرضا رفیعی: رفتار او مشکلات را بیشتر می کند!

پایگاه خبری فوتبالی- داستان نامه فیفا به فدراسیون فوتبال، سه عضو هیات رئیسه این مجموعه یعنی براتی، اصولی و سراجی را مقابل مشاور حقوقی شهاب الدین عزیزی خادم قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، ادبیات غلامرضا رفیعی در واکنش به انتقاد احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس از عدم شفافیت فدراسیون درباره ماجرای نامه فیفا باعث شد که بعد از احمدرضا براتی، احسان اصولی دومین عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد که علیه مشاور حقوقی رئیس این مجموعه موضع می‌گیرد.

اصولی که با خبرگزاری فارس صحبت کرده، درباره صحبتهای رفیعی گفته است:"این دوستانی که در قالب مشاور در فدراسیون صحبت می‌کنند جایگاه‌شان جایگاه روشنی نیست. رفتار رفیعی به عنوان مشاور فدراسیون را به هیچ‌وجه تأیید نمی‌کنم، چون او با اظهاراتش برای فدراسیون  مشکلات و معضلات را افزایش می‌دهد."

عضو هیات رئیسه فدراسیون، به مشاور عزیزی خادم، جایگاهش در قیاس با اعضای هیات رئیسه را یادآوری کرده است:"بعد از مجمع، دومین مقام عالی‌رتبه فدراسیون در فاز اجرایی و تصمیم‌گیری هیأت رئیسه محسوب می‌شود.  رفیعی در جایگاه مشاور به خودش اجازه می‌دهد هرگونه صحبتی که برای این فدراسیون هزینه‌بر است به زبان بیاورد. در حالی که مسئولیت کار به عهده ما است، اما یک مشاور به نمایندگان مجلس توهین می‌کند. این مسائل سیاست ما و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست و اکثریت اعضای هیأت رئیسه نسبت به این اظهارات معترض هستند."

اصولی که در صحبتهایش تاکید ویژه‌ای روی احترام فدراسیون به قوانین داخلی کشور و دوری از تشکیل جزیره مستقل داشته، در بخشی از این مصاحبه به نکته جالب توجهی اشاره کرده است. اینکه او به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، در جریان نامه فیفا به فدراسیون نیست:"چرا نامه‌ای که فیفا پیرامون اساسنامه به فدراسیون فوتبال زده دراختیار منِ عضو هیأت رئیسه قرار نمی‌دهید؟ من و دیگر دوستان این موضوع را مطالبه کردیم، اما نامه به ما ارائه نشده است. من در جایگاه رسمی که مورد تأیید فیفا است نمی‌توانم نامه را دراختیار داشته باشم، اما رفیعی به عنوان مشاور فدراسیون می‌تواند نامه را دراختیار داشته باشد؟ منِ عضو هیأت رئیسه باید بدانم فیفا در مورد اساسنامه چه اعلام کرده است."

بخش مهم دیگر این مصاحبه، تهدید رفیعی توسط اصولی به برخورد فدراسیون با مشاور حقوقی عزیزی خادم است:"یا رفیعی نمی‌داند ماجرا چیست و یا با آگاهی و به صورت هدفمند، فدراسیون فوتبال ما را به سمت و سویی می‌برد که در تقابل با نهادهایی مثل مجلس شورای اسلامی و دولت قرار بدهد. البته اعضای هیأت رئیسه به هیچ عنوان اجازه چنین کاری را نخواهند داد و مطمئناً برخورد لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت. رفیعی از چه کسی مجوز دارد و از چه کسی تأییدیه گرفته که علیه افراد مختلف موضع‌گیری می‌کند؟"

1984