حمله فیزیکی هوادار لستر به بازیکنان ناتینگام فارست! (عکس)

حمله فیزیکی هوادار لستر به بازیکنان ناتینگام فارست! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار مهاجم تیم لسترسیتی، که در جریان دیدار تیمش در جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست وارد زمین شده بود، دستگیر شد.

به گزارش فوتبالی، در جریان پیروزی 4-1 ناتینگهام فارست مقابل لسترسیتی در جام حذفی انگلیس، یکی از تماشاگران مهاجم که برای زدن مشت به کینان دیویس وارد زمین شد، توسط پلیس دستگیر شد.

هوادار مهاجم لستر

تصاویر پخش شده تلویزیونی، تماشاگر را در حال درگیری با بازیکنان ناتینگهام فارست نشان داد، که در تصویر تکان‌دهنده به‌نظر می‌رسید دیویس مشت خورده است.

هوادار مهاجم لستر

پس از پایان بازی، مهاجم تیم میزبان، که به صورت قرضی از استون‌ویلا در این باشگاه بازی می‌کند، در توییتی نوشت: "عجب پیروزی ای، اما سرم درد می‌کند".

این هوادار باشگاه لسترسیتی، بلافاصله توسط نیروهای امنیتی متوقف و نهایتا در کنار زمین توسط پلیس دستگیر شد.

باشگاه لسترسیتی این هوادار را به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه محروم کرده است. مدافعان عنوان قهرمانی، که حذفی زودهنگام با شکست سنگین مقابل میزبان چمپیونشیپی خود داشتند، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند:

باشگاه از چنین رفتاری وحشت‌زده است و از ناتینگهام فارست و بازیکنانش، که امنیت آنها به خطر افتاده است عذرخواهی می کند.
 ما اقدام سریع نیروهای امنیتی اطراف زمین برای دستگیری هوادار مهاجم، که از طرف ما محرومیتی مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خواهد داشت، را تحسین می‌کنیم.

هوادار مهاجم لستر

لستر با شکست 4-1 مقابل ناتینگهام فارست، به سومین تیم تاریخ انگلستان تبدیل می‌شود که در جام حذفی این کشور، مقابل تیمی از لیگ سطح پایین‌تر با اختلاف 3 گل یا بیشتر، شکست می‌خورد.

9719