واکنش اینزاگی به رویارویی با مورینیو در بازی امشب اینتر و رم در کوپا ایتالیا

واکنش اینزاگی به رویارویی با مورینیو در بازی امشب اینتر و رم در کوپا ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری پیش از دیدار حساس تیمش در جام حذفی ایتالیا مقابل گرگ‌های پایتخت نشین در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه مدیا ست، سیمونه اینزاگی قبل از دیدار حساس امشب اینتر مقابل آ اس رم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا در نشست خبری حاضر شد و پیرامون رویارویی خود با ژوزه مورینیو و شاگردانش در جالوروسی صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"کوپا ایتالیا یک هدف بسیار مهم برای ما است و باید در DNA اینتر باشد. حالا در مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم و امشب دیدار سخت و مهمی داریم. می‌دانیم که پس از حذف کردن امپولی، امشب این شانس را داریم که با کنار زدن رم از این رقابت‌ها، فوراً به نیمه‌نهایی برسیم. امشب با تیم قدرتمندی روبرو می‌شویم که همیشه می‌تواند هر حریفی را شکست دهد. آن‌ها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند که مربی بزرگی مانند ژوزه مورینیو هدایتشان می‌کند."

"ما پس از یک دربی که حقمان در آن بازی، باخت نبود باید برای انتقام، از خود تمایل نشان دهیم؛ اما می‌دانیم که فوتبال از اپیزودها و اتفاقات مختلف تشکیل شده است. حتی رم هم پس از تساوی با جنوا خوشحال نیست. ما همیشه در کنار هوادارانمان احساس می‌کنیم که در خانه هستیم."

"امشب یک بازی وسط هفته است اما می‌دانیم که طرفدارانمان که از ابتدای فصل تاکنون حمایتشان از ما را نشان داده‌اند، در کنار ما خواهند بود؛ بنابراین امیدواریم که صعود به نیمه‌نهایی را به آن‌ها هدیه دهیم. من خوش‌شانس هستم که تیمی قدرتمند و رقابتی را در اختیار دارم. از اول سال تا امروز، همه بازیکنان در دسترس بودن خود چه برای 15 دقیقه و چه برای 30، 45 یا 90 دقیقه را به من نشان داده‌اند. شکست بدی در دربی داشتیم اما باید منطقی باشیم تا بدانیم که با وجود این شکست، تاکنون کارهای مثبتی انجام داده‌ایم و باید آن‌ها را در ذهن داشته باشیم. نیاز داریم که به کارهایی که در این شش ماه انجام داده‌ایم، ادامه دهیم."

9404