بازیکن لالیگایی به چهار ماه حبس محکوم شد

بازیکن لالیگایی به چهار ماه حبس محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - انیس باردی بازیکن مقدونیه ای لوانته به اتهام رانندگی با گواهینامه جعلی در منطقه والنسیا به چهار ماه حبس تعلیقی و پرداخت 1920 یورو جریمه محکوم شده است.

به گزارش فوتبالی، قاضی اعلام کرده است که محکومیت باردی به مدت دو سال به صورت قرضی خواهد بود و در صورتی که این بازیکن جرمش را تکرار کند، این محکومیت اجرایی می شود و او باید به زندان برود.

در این حکم اشاره شده است که باردی توسط ماموران پلیس در ساعت 12:30 بامداد 5 آوریل 2021 متوقف شده است. ماموران پلیس متوجه می شوند که باردی هرگز گواهینامه رانندگی دریافت نکرده و به همین خاطر او به متهم پرونده تبدیل می شود. زمانی که پلیس از باردی می خواهد که گواهینامه اش را نشان بدهد، او مدارکی را مربوط به گواهینامه به زبان مقدونیه ای نشان می دهد که در نهایت مشخص می شود که این مدارک کاملا جعلی بوده اند.

دادستانی درخواست شش ماه حبس را برای باردی داده بود اما در نهایت قاضی پرونده برای وی  چهار ماه حبس تعلیقی را در نظر گرفت.این بازیکن حکم خود را به صورت حضوری دریافت کرده است و در دو سال آینده حق رانندگی نخواهد داشت و در صورت تخلف جرمش به زندان خواهد رفت.

4125