مودریچ جانشین خود در تیم ملی کرواسی را انتخاب کرد

مودریچ جانشین خود در تیم ملی کرواسی را انتخاب کرد

پایگاه  خبری فوتبالی- هافبک کهنه‌کار رئال مادرید، طی مصاحبه‌ای به تمجید از فرانچسکو توتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی- لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، تعویض پیراهن با الگوی فوتبالی خود، فرانچسکو توتی، را لحظه ای "منحصر به‌فرد" می‌داند و همچنین ادعا می‌کند  که متئو کواچیچ می‌تواند وارث او در ترکیب تیم ملی کرواسی باشد.

برنده توپ طلای 2018 مصاحبه را در حین حضور در مراسم افتتاحیه اسپورتنینگین مادرید انجام داده است. این بازیکن 36 ساله مورد اسطوره باشگاه رم، فرانچسکو توتی که چنین بار در طول دوران حرفه‌ای خود مقابل او بازی کرده است، سخنان تحسین‌برانگیزی را بیان کرد.

به نقل از مارکا، مودریچ گفت:

"او یکی از فوتبالیست‌های خارجی مورد علاقه من بود.

من سبک او را دوست داشتم و بازی مقابل او تاثیرگذار بود. برای من، تعویض پیراهن در پایان دیدار و لحظاتی صحبت با او، منحصربه‌فرد بود."

زوونیمیر بوبان، اسطوره باشگاه میلان نیز از جمله بازیکنان اسطوره‌ای مودریچ بوده است. درست مانند مودریچ، بوبان نیز یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال کرواسی است.

مودریچ همچنین، ادامه داد:

"برای من، به لطف نسلی که در جام‌جهانی 1998 به رتبه سوم جهان دست‌یافت، او بهترین است.

بازیکنان آن نسل، برای همه بچه‌های کروات در آن دوره، الگو بودند.

او درجه یک است و صحبت کردن با همیشه عالی است."

قرارداد مودریچ در پایان این فصل با رئال مادرید به اتمام می‌رسد، اما تمدید قراردادش با رئال مادرید برای کار تحت هدایت آنچلوتی دور از دسترس نیست. از نظر هافبک کروات رئال مادرید، که فعلا قصد بازنشستگی ندارد، جایگزین آینده او در تیم ملی کرواسی کیست؟

مودریچ اذعان کرد:

"فکر می‌کنم که متئو کواچیچ می‌تواند می‌تواند وارث من باشد. حداقل فک می‌کنم که او بالاترین شانس را دارد.

"او در باشگاه‌های مهمی مانند اینتر و رئال‌مادرید بازی کرده است. اکنون بازیکن چلسی است و واقعا خوب کار می‌کدد. می‌تواند یکی از جانشینان احتمالی من در تیم ملی باشد. مطمئنا او توانایی این را دارد که رهبری تیم ملی کرواسی رو برعهده گیرد.

9719