خوش‌بینی سران بارسلونا به نهایی شدن انتقال دائمی کوتینیو به استون‌ویلا

خوش‌بینی سران بارسلونا به نهایی شدن انتقال دائمی کوتینیو به استون‌ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک برزيلی سابق آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون دوباره در خاک انگلیس در حال جادوگری می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی، فیلیپه کوتینیو، هافبک برزيلی سابق تیم ليورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا که اخیراً با قراردادی قرضی به تیم استون ویلا از ليگ برتر فوتبال جزیره ملحق شده، به فرم اصلی و خوب خود بازگشته است. این بازیکن خوش تکنیک برزیلی که تا پایان رقابت‌های فصل جاری و به صورت قرضی راهی استون ویلا شده است، از زمان تغییر باشگاه خود توانسته عملکرد شگفت انگیزی داشته باشد. فیلیپه کوتینیو در دیدار اخیر استون ویلا مقابل لیدز یونایتد همه کاره میدان بود و توانست یک گل و دو پاس گل در همان نیمه اول این دیدار به نام خود ثبت کند.

مدیران باشگاه‌های بارسلونا و استون ویلا بر سر یک گزینه خرید دائمی به مبلغی به ارزش حدود چهل میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و حالا با توجه به این عملکرد این بازیکن، آن ها امیدوار هستند که این انتقال دائمی نیز نهایی شود. زمانی که مدیران دو باشگاه بر سر این انتقال در پایان رقابت‌های فصل جاری به توافق رسیدند، منابعی نسبت به آن بدبین بودند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم، این سناریو به باشگاه بارسلونا کمکی نمی‌کند؛ پس این یک واقعیت است که اگر مدیریت باشگاه استون ویلا بخواهد که فیلیپه کوتینیو را حفظ کند، به احتمال قوی با مبلغی زیر چهل میلیون یورو قادر به انجام این کار خواهد بود. البته این اتفاق چندان بدی نیست اما باید دید که در گذشته مدیریت باشگاه بارسلونا چه مقدار برای این بازیکن برزیلی هزینه کرده است.

فیلیپه کوتینیو به علت این که یک سال از قراردادش با کاتالان ها باقی مانده است، انتظار می‌رود که با مبلغ کمتری نسبت به این بند خرید دائمی اعلام شده و قرار داده شده در قرارداد قرضی کنونی، باشگاه بارسلونا را ترک کند؛ ولی خب چیزی که مسلم است، این است که در حال حاضر نیز نمی‌توان هیچ چیزی را با قاطعیت در این رابطه مشخص کرد و این موضوع، نیازبه برگزاری جلسه و ملاقات مدیران دو باشگاه در آینده نزدیک دارد.

9404