رونمایی از ناجی احتمالی منچستریونایتد

رونمایی از ناجی احتمالی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی -  منچستر یونایتد پس از اخراج اوله گونر سولشر، با رالف رانگنیک نیز نتایج چندان خوبی نمی‌گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN و نشریه انگلیسی میرور اسپورت، قرارداد رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی با مدیران باشگاه منچستر یونایتد انگلیس در پایان رقابت‌های فصل جاری به اتمام می‌رسد و احتمالاً نیز تمدید نخواهد شد.

بر اساس این گزارش که از سوی منبع اسپانیایی ESPN منتشر شده و چند رسانه انگلیسی مانند میرور اسپورت نیز آن را تأیید کرده‌اند، لوئیس انریکه مارتینز، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اسپانیا در لیست نهایی سران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان قرار گرفته است.

مدیران شیاطین سرخ شهر منچستر معتقد هستند که لوئیز انریکه مارتینز، سرمربی اسپانیایی لاروخا از ویژگی‌های فنی و تجربی لازم برای بازگرداندن باشگاه سرخپوشان شهر منچستر به روزهای موفقیت‌آمیز خود در زمان‌های نه چندان دور برخوردار است.

مدیران باشگاه منچستر یونایتد انگلیس که رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزیره را با سرمایه‌گذاری و صرف هزینه‌های زیادی، امیدوارانه آغاز کرده بودند، به دلیل کسب نتایج ضعیف در میانه راه مجبور شدند که اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی خود را از کار برکنار کنند و برای چند بازی به طور موقت به مایکل کریک فرصت دادند و سرانجام نیز رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت و تا پایان مسابقات فصل جاری به عنوان رهبر نیمکت تیم خود انتخاب کردند.

9404