داستان خاص زلاتان باید در میلان به اتمام برسد

داستان خاص زلاتان باید در میلان به اتمام برسد

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه میلان در مصاحبه‌ای تاکید کرد که آن‌ها می‌خواهند زلاتان ابراهیموویچ را تا زمانی که فوتبال بازی می‌کند، در سن سیرو حفظ کنند. 

به گزارش فوتبالی، مرد سوئدی 40 ساله، از زمان بازگشتش به میلان فقط قراردادهای کوتاه مدت امضا کرده و حالا گفته می‌شود که در تابستان آینده نیز، قرارداد 12 ماهه با روسونری امضا خواهد کرد. ستاره سابق تیم‌های اینتر، بارسلونا، یوونتوس، لس آنجلس گلکسی و منچستریونایتد در مصاحبه‌های اخیر خودش با رسانه‌ها، تاکنون حرفی از خداحافظی کردن از مستطیل سبز به زبان نیاورده است و قصد دارد تا زمانی که بدنش اجازه می‌دهد، توپ بزند. 

به نقل از سایت گل، گازیدیس مدیر اجرایی روسونری درباره ابراهیموویچ به CNN گفت: "هر سال که می‌گذرد، زلاتان باید کیفیت بازی‌اش را بالاتر ببرد تا بتواند همچنان در این سطح فوتبال بازی کند و او به خوبی از این موضوع آگاه است. امیدوارم هر زمان که قصد خداحافظی داشت، در لباس میلان این کار را انجام دهد. ما داستان خاصی با زلاتان داریم. او نقش بزرگی در تاریخ این تیم ایفا کرده و نمی‌توان از تاثیراتش بر روی جوانان این باشگاه که در حال رشد کردن هستند، گذشت. داستان خاص زلاتان باید در سن سیرو به پایان برسد."

4416