توقف مدافع عنوان قهرمانی در سن پائولو/ ناکامی دوباره نراتزوری در کسب پیروزی

توقف مدافع عنوان قهرمانی در سن پائولو/ ناکامی دوباره نراتزوری در کسب پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل ناپولی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا امیدهای میلان برای بازپس گیری صدر جدول بیشتر از قبل شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، دو تیم ناپولی و اینتر از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابرهم صف آرایی می‌کردند که پیش از شروع این بازی، اینتر با 23 بازی و 54 امتیاز و ناپولی با 24 بازی و 52 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار داشتند و این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود. 

در نیمه اول میزبان خیلی سریع توسط اوسیمهن صاحب یک ضربه پنالتی شد و لورنزو اینسینه موفق شد ناپولی را با یک گل جلو بیاندازد. پس از این گل بازی بسیار سرد دنبال می‌شد و از دقیقه 35 به بعد، باز ناپولی بود که روی دروازه اینتر خطرناک ظاهر می‌شد، اما نیمه اول با همان تک گل اینسینیه، یک بر صفر به سود ناپولی به پایان رسید. 

در نیمه دوم این بار اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و ادین ژکو در دقیقه 47 همه چیز را برابر کرد. بازی پس این گل محتاطانه دنبال شد و دو تیم دیگر نتوانستند راهی برای نفوذ به دروازه‌ها پیدا کنند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

4416