علت تأخیر در روند تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس مشخص شد

علت تأخیر در روند تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه ایتالیایی از دلیل تأخیر در روند تمدید قرارداد پائولو دیبالا با مقامات بانوی پیر ایتالیا خبر می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه مدیا ست، موضوع تمدید قرارداد پائولو دیبالا، مهاجم چپ پای تیم ملی آرژانتین و کاپیتان باشگاه یوونتوس ایتالیا بسیار طولانی شده و این بازیکن خوش نقش و با تکنیک در پایان رقابت‌های فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد تلقی خواهد شد و همین موضوع، بخش زیادی از هواداران بیانکونری را نگران کرده است.

رسانه مدیاست در رابطه با تأخیر به وجود آمده در روند تمدید قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس ایتالیا چنین می‌نویسد:

"روند تمدید قرارداد پائولو دیبالا با توجه به درخواست ایجنت این بازیکن مبنی بر دریافت پورسانت زیاد، به حالت تعلیق درآمده است. یوونتوسی‌ها رقم درخواستی مدیر برنامه‌های این بازیکن را به عنوان پورسانت را غیر منطقی می‌دانند و همین موضوع، باعث تأخیر بسیار زیاد در پروسه تمدید قرارداد پائولو دیبالای آرژانتینی با مدیریت باشگاه یوونتوس ایتالیا شده است."

موضوع تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره ملی‌پوش و آرژانتینی بیانکونری که بعد جورجیو کیلینی به عنوان کاپیتان دوم یوونتوس نیز محسوب می‌شود، از اواسط فصل گذشته تا کنون محل بحث و گمانه‌زنی‌ها در محافل خبری و ورزشی فوتبال ایتالیا و اروپا بوده است.

9404