فرصتی برای منچستریونایتد: احتمال تأثیر خروج اورمارس از آژاکس بر آینده‌ تن‌هاگ

فرصتی برای منچستریونایتد: احتمال تأثیر خروج اورمارس از آژاکس بر آینده‌ تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ اذعان داشته است که استعفای مارک اورمارس، مدیر ورزشی آژاکس آمستردام، روی آینده‌ این سرمربی در این باشگاه هلندی تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تله اسپورت و ESPN، اریک تن هاگ در کنار مائوریسیو پوچتینو، یکی از نام‌هایی است که برای به دست آوردن سکان هدایت شیاطین سرخ مطرح شده‌اند. مرد پنجاه و دو ساله‌ هلندی با شکستن سکوت خود در مورد خروج مارک اورمارس از باشگاه آژاکس آمستردام که به دلیل بروز پاره‌ای از موارد و اتهامات اخلاقی روی داد، به خبرنگاران گفت: "مارک و من زوج بسیار قوی‌ای بودیم؛ اما با فکر کردن به این موضوع متوجه شدم که حالا فقط مربوط به من نیست و ما باید اتفاقی که افتاده است را پردازش کنیم. عواقب این عمل را خواهم سنجید و هم اکنون به آینده‌ام فکر نمی‌کنم."

اریک تن هاگ، سرمربی موفق باشگاه آژاکس آمستردام به پرسش خبرنگار ESPN پیرامون خروج مارک اورمارس، مدیر ورزشی تیمش نیز به این شکل پاسخ داد: "من خوبم، اما منظور شما را می‌دانم. البته که ما روزهای بسیار بدی را داشتیم. هنگام شنیدن آن خبر کاملاً حیرت‌زده شدم. این یک فاجعه است! مخصوصا برای قربانیان آن که بانوان هستند. من رنجی که به آن ها وارد شده است را نمی‌توانم تحمل کنم."

9404