چالش جدید ستاره لیورپول؛ توپ طلا

چالش جدید ستاره لیورپول؛ توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که سادیو مانه باید برای کسب توپ طلا تلاش کند و آن را به یک عنوان یک هدف در نظر بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه در این فصل روزهای خوبی را سپری کرده است. او علیرغم یک افت محسوس در اواخر 2020، بار دیگر فرم خودش را پیدا کرد و دوباره به یک مهره تاثیرگذار در ترکیب یورگن کلوپ تبدیل شد. 

به نقل از یورو اسپورت، مانه بعد از خروج از ساوتهمپتون و پیوستن به لیورپول، یکی از بازیکنان باثبات دنیای فوتبال بوده، اما هیچ وقت در نتوانسته به کسب توپ طلا نزدیک بشود. با این حال کلوپ معتقد است که او با کمی تلاش و تمرکز بیشتر، می‌تواند لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو را برای جایزه توپ طلا به چالش بکشد. او در این باره گفت: "نمی‌دانم که عملکردش در جام ملت‌های آفریقا می‎‌تواند تاثیری روی نظر رای دهندگان بگذارد. فکر می‌کنم بیشتر به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. نمی‌توانم احترام بیشتری برای کاری که سادیو انجام داد قائل شوم. او در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال سنگال است. او فشار زیادی را روی شانه‌هایش در هنگام زدن ضربه پنالتی تحمل کرد، اما دیدید که چگونه از پس آن به راحتی برآمد."

4416