پیش‌بینی کاپیتان پاریسن ژرمن راجع به تقابل حساس با رئال مادرید و آینده امباپه

پیش‌بینی کاپیتان پاریسن ژرمن راجع به تقابل حساس با رئال مادرید و آینده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش کاپیتان برزیلی پاریسن ژرمن مدعی است که رئال مادرید با اعتماد به نفس بیشتری پا به میدان خواهد گذاشت. او همچنین در ادامه اذعان کرد که راجع به آینده کیلیان امباپه، چیزی نمی‌داند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم پاریسن ژرمن و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر هم صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از تله‌فوت، مارکینیوش کاپیتانی پی‌اس‌جی، درباره تقابل دو غول بزرگ اروپایی گفت: "شاید ما بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار داشته باشیم، بازیکنانی که تجربه‌های زیادی دارند و به قهرمانی‌ها بسیاری رسیدند، اما فکر می‌کنم که رئال با اعتماد به نفس بیشتری پا به میدان خواهد گذاشت."

صدرنشینان فرانسه و اسپانیا، در خارج از زمین نیز رقابت شدیدی بر سر کیلیان امباپه دارند. مارکینیوش در این باره نیز گفت: "قطعا کیلیان بازیکن مهمی برای ماست و همه می‌توانند این موضوع را حس کنند. او دارد به انتهای قراردادش نزدیک می‌شود و لحظه بسیار مهمی در زندگی‌اش است. البته ما از او درخواست کردیم که در پارک دو پرنس بماند، اما هنوز از تصمیم نهایی‌اش بی‌خبرم."

رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی در چند هفته اخیر، از موافقت امباپه برای بازی کردن در رئال مادرید خبر داده‌اند. 

4416