گزارش ویژه/ وقتی شماره پیراهن و کفش رضاییان هم سوژه می‌شود!

گزارش ویژه/ وقتی شماره پیراهن و کفش رضاییان هم سوژه می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان امروز با یک پوشش ویژه در تمرین قرمزها حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، مدافع - هافبک تازه به خدمت گرفته قرمزها در حالی به جمع بازیکنان پرسپولیس بازگشت که موافقان و مخالفان بسیاری در بین بازیکنان و لیدرهای قدیمی این تیم دارد.

در حالی که طی چند سال گذشته خلاء یک مدافع راست کلاسیک مانند رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا حس می‌شد و از فصل گذشته هم تلاش بسیاری شد تا مدافع راست اسبق قرمزها به این تیم برگردد، اما پس از انتشار اخباری درباره بازگشت رضاییان به پرسپولیس که در نهایت به سرانجام رسید، برخی لیدرهای این باشگاه که در گذشته با این بازیکن مشکلاتی هم داشتند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی علیه او موضع تندی گرفتند و معتقد بودند یحیی گل‌محمدی نباید شیری را در لیست مازاد قرار می‌داد تا رامین رضاییان به تیم برگردد.

این عده که سعی می‌کردند هواداران پرسپولیس را هم با خود همراه کنند، معتقد بودند رامین حواشی بسیاری دارد و به مانند گذشته می‌تواند این تیم را در کانون حواشی مختلف قرار دهد در این مدت به حمایت از مهدی شیری پرداختند تا بازگشت رضاییان را زیر سوال ببرند.

این افراد در این مدت از واژه‌هایی مانند "استوک صورتی" در صحبت‌های خود استفاده کرده و حتی در کلاب هاوس اتاق هایی را در جهت مخالفت با حضور مجدد او در پرسپولیس با همین نام تشکیل دادند تا این موضوع حتی به سوژه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و هواداران تبدیل شود.

رامین رضاییان امروز درحالی در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کند که برای پاسخ به انتقادها باز هم با استوک صورتی و البته پیراهن شماره 17 پرسپولیس که پیش از این در اختیار مهدی شیری بود تمرین کرد تا سوژه پرکلیک تمرین امروز قرمزها باشد. البته در تمرین هم مشخص بود همانطور که یحیی گل محمدی گفته بود رامین رضاییان از نظر بدنی چندان آماده نیست و باید از نظر بدنی آماده شود.

7655