فن‌دایک جدید، جایگاه کاپیتان منچستریونایتد را متزلزل خواهد کرد

فن‌دایک جدید، جایگاه کاپیتان منچستریونایتد را متزلزل خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان منچستریونایتد اخیرا به دلیل انتقادات شدیدا تحت فشار قرار دارد و باشگاه قصد جذب بازیکنی جدید برای جایگزینی مدافع میانی تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سران شیاطین‌سرخ اعتماد خود به هری مگوایر را از دست داده‌اند، ممکن است شرایطی رقم بخورد که آینده هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد در این باشگاه تحت تاثیر قرار گیرد.

به نقل از سان، یونایتد به رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا که به او لقب «ون دایک جدید» داده شده است، علاقه دارد تا  در صورت امکان جایگزین ستاره انگلیسی خط دفاع این تیم شود. با توجه به شرایط اخیر، ممکن است مدافع تیم‌ملی انگلستان اولدترافورد را ترک کند.

رافائل واران در تابستان با مبلغی در حدود 40 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و اگرچه چندین مصدومیت را تجربه کرده‌است، اما زمانی که بازی می کند نمایش قابل قبولی دارد. مهمتر از همه، این مدافع  فرانسوی در هیچکدام از شکست های سنگین مقابل لیورپول، منچسترسیتی و واتفورد که به قیمت برکناری اوله گونار سولسشر تمام شد حضور نداشت.

آرائوخو با ترکیبی از توانایی های فنی و بدنی خود در بارسلونا تحسین همگان را برانگیخته و به نظر می رسد ژاوی به مدافع اروگوئه‌ای تیمش بیشتر از اریک گارسیا، مدافع سابق منچسترسیتی اعتماد دارد. در سن 22 سالگی، مدافع میانی تیم ملی اروگوئه علاوه‌بر عملکرد فعلی خود، می‌تواند یک خرید بلندمدت برای خط دفاع منچستریونایتد باشد.

در همین حال، مگوایر می تواند ضعیف‌ترین خرید تاریخ باشگاه باشد. ستاره انگلیسی با انتقال به این باشگاه از لسترسیتی، به گران‌قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شد و از زمان انتقالش اولدترافورد، به بازیکن ثابت تیم‌ملی کشورش تبدیل شد. اما، اخیرا به دلیل سرعت پایین خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

یونایتد ممکن است مجبور شود برای فروش مگوایر، که خریدش برای آن‌ها 75 میلیون پوند هزینه داشت، ضرر کند. بعید است که هیچ باشگاهی حاضر باشد بیش از 50 میلیون پوند برای این بازیکن پرداخت کند.

9719