گزارش ویژه/ واکاوی ماجرای عجیب تجمع ۳۰ نفره مقابل فدراسیون فوتبال علیه شهره موسوی

گزارش ویژه/ واکاوی ماجرای عجیب تجمع ۳۰ نفره مقابل فدراسیون فوتبال علیه شهره موسوی

پایگاه خبری فوتبالی- صبح روز دوشنبه حدود ۳۰ نفر مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند و علیه شهره موسوی نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال شعار دادند.

به گزارش فوتبالی، از همان روز چندین سایت و خبرگزاری این تجمع را مشکوک و سازماندهی‌ شده دانستند چرا شهره موسوی یکی از امضاکنندگان نامه تقاضای ۵ تن از اعضای هیات رییسه برای برگزاری جلسه عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال بوده است.

در هر حال یکی دو رسانه مثل سایت طرفداری و روزنامه خبرورزشی ادعا کرده اند مدارک و مستنداتی دارند که که نشان می دهد تجمع دو روز گذشته مقابل فدراسیون فوتبال علیه نایب رئیس سوم فدراسیون با هماهنگی از قبل بوده است!

سایت طرفداری در این باره نوشته است: "از همان لحظه ای که خبر تجمع ۳۰ نفره مقابل فدراسیون فوتبال پخش شد معلوم بود کاسه ای زیر نیم کاسه است. روز گذشته جمعیتی حدود ۳۰ نفر با در دست داشتن سه پلاکارد مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند و برای دقایقی علیه شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون شعار دادند." 

از همان لحظه اول این سوال پیش آمد که چرا این افراد تا به حال به فدراسیون مراجعه نمی کردند و چرا تا عضو هیات رئیسه نامه عزل شهاب عزیزی خادم را امضا کرد این صف کشی خیابانی و تجمع مقابل فدراسیون علیه او انجام شد؟

ماجرا با پخش یک فیلم ۱۵ ثانیه ای از این تجمع در شبکه ماهواره ای معاند ایران اینترنشنال جذاب تر شد، فیلمی که برای این شبکه فارسی زبان ماهوارل مستقر در لندن ارسال شد، به شدت حرفه‌ای بود و نشان می داد شخص یا اشخاص حرفه ای نسبت به تهیه این فیلم اقدام کرده‌اند. نکته بعدی زاویه فیلمبرداری بود، معمولاً وقتی گروهی جایی تجمع می‌کنند، صاحبخانه یا صاحب مکان از آنها فیلم نمی‌گیرد و خودشان در حالی که مقابل آن محل تجمع کرده‌اند، اقدام به فیلمبرداری می‌کنند اما اگر به فیلم ۱۵ ثانیه پخش شده از تلویزیون ماهواره معاند ایران اینترنشنال نگاه کنید متوجه می شوید این فیلم از زاویه مخالف و از جلوی در ورودی فدراسیون فوتبال ضبط شده است.اما از این مهم تر داستان افراد حاضر در تجمع است که گفته می شود همگی با اتوبوس از کرج به تهران آورده شدند! 

مدارک به دست رسیده رسانه ها که نشان می‌دهد تمامی این افراد حاضر در فیلم از دوستان آشنایان و بستگان مرید جادوگر بدنام کرج هستند. این عده که قرار است روز پنجشنبه هم مقابل محل برگزاری جلسه هیات رئیسه در مرکز ملی فوتبال ایران تجمع کنند. این کارها نشان می دهد جریان نزدیک به رییس فدراسیون برای آن که در فدراسیون فوتبال بماند، دست به هر اقدامی می زند حتی تجمع و اقدام علیه امنیت روانی جامعه!

دو شب پیش یک خبرگزاری داخلی از مشکوک بودن این تجمع خبر داده بود اما باز هم باور این ماجرا راحت نبود. 

در هر حال طرفداری مدعی شده مدارکی از شهر مبدا اتوبوس حامل این معترضان قلابی به دست این سایت و  چند رسانه مستقل دیگر رسید که ثابت می کند این افراد همگی از آشنایان و دوستان و حتی بستگان مریدان الف. الف معروف در کرج هستند!

پیش از این دیده بودیم هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حمایت از تیم محبوب خود دست به تجمع بزنند اما ندیده بودیم، از داخل فدراسیون برای زدن نایب رییس فدراسیون که نامه عزل رییس فدراسیون را امضا کرد، دست به چنین کاری آن هم بدون مجوز وزارت کشور، بزنند!

۱۱۱۱