واکنش چالهان‌اوغلو به احتمال تشویق شدنش توسط میلانی‌ها در سن‌سیرو در بازی امشب با لیورپول

واکنش چالهان‌اوغلو به احتمال تشویق شدنش توسط میلانی‌ها در سن‌سیرو در بازی امشب با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ترک تبار نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس تیمش مقابل لیورپول شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، هاکان چالهان اوغلو در نشست خبری پیش از بازی اینتر با لیورپول در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد که صحبت‌های چالهان اوغلو در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

چه اشتباهی را نباید مقابل لیورپول انجام دهید؟

"مقابل رئال مادرید در دور گروهی خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم اما از آن استفاده نکردیم. جلوی لیورپول باید موقعیت بسازیم و آن‌ها را به گل تبدیل کنیم و تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه دهیم چون بازی سختی خواهد بود."

وقتی به اینتر آمدی، فکر می‌کردی در این برهه از فصل، در همه رقابت‌ها حضور داشته باشید؟

"خیلی خوشحالم. در شش ماه موفق به کسب جامی شدم که تا به حال برنده‌اش نشده بودم. همچنین دوست دارم برنده لیگ و جام حذفی شوم اما بردن لیگ قهرمانان اروپا همیشه یک رویاست. فکر کنم مقابل لیورپول اگر بازی خودمان را انجام دهیم، می‌توانیم عملکردی خوبی ارائه دهیم."

چه حسی دارید که توانستید بعد از ۱۱ سال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسید؟

"قبلاً هم در این مرحله بوده‌ام اما مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردم. این‌بار امیدوارم پیروز شوم. می‌خواهیم از این مسیر عبور کنیم چون این بازی‌‌ها برای ما خیلی مهم هستند."

چه برنامه‌ای برای روبرو شدن با خط هافبک داینامیک لیورپول دارید؟

"در میانه‌ زمین خیلی پر جنب و جوشند. من آماده‌ام چون از قبل انتظار تقابل با یک رقیب سرسخت را داشتم."

"راز من این است که در تیمی هستم که ذهنیت برنده و اراده زیادی برای پیروزی دارد. آن‌ها به من درس بزرگی دادند. اکنون در نقش دیگری بازی می‌کنم که آن را بسیار دوست دارم. توپ را بیشتر در اختیار دارم و بقیه به کیفیت من مربوط می‌شود."

"مقابل رئال مادرید واقعاً خوب بازی کردیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. ما همیشه موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما باید گل بزنیم. فردا 2-3 موقعیت وجود دارد و باید از آن‌ها استفاده کنیم. یک بازی بسیار فشرده خواهد بود."

"امسال هم به لطف مربی و کادر فنی خیلی پیشرفت کردم. آن‌ها همیشه با من هستند، کمک زیادی به من می‌کنند و این اعتماد به نفس را احساس می‌کنم."

"در شش ماه گذشته یک جام کسب کرده‌ام و بسیار خوشحالم. یک حضور در فینال جام حذفی ایتالیا را از دست دادم و می‌خواهم آن را هم ببرم. اما لیگ قهرمانان اروپا یک رویا است. اگر امشب بازی خود را انجام دهیم، موفق خواهیم شد."

اما هاکان چالهان اوغلو در پاسخ به این سؤال که میلانی‌ها چه کسی را تشویق خواهند کرد، گفت: "من دوستان زیادی در میلان دارم؛ فکر نمی‌کنم فردا ما را تشویق کنند اما من اهمیتی نمی‌دهم و فقط به کارم فکر می‌کنم. باید برای یک بازی خوب آماده شویم."

9404