از ماجرای پنالتی بازی با مصر تا واکنش به هم‌پستی با لوئیز دیاز در مصاحبه جالب سادیو مانه

از ماجرای پنالتی بازی با مصر تا واکنش به هم‌پستی با لوئیز دیاز در مصاحبه جالب سادیو مانه

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سنگالی خط حمله لک‌لک‌های آنفیلد در گفت و گو با خبرنگار یک شبکه تلویزیونی، درباره مسائل مختلفی از جمله جام ملت‌های آفریقا و پیوستن دیاز به ليورپول صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، سادیو مانه، مهاجم تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره گلزن باشگاه ليورپول انگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه تلویزیونی، راجع به مسائل مختلفی از جمله رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و قهرمانی مانه با سنگال در این تورنمنت و همچنین حضور لوئیز دیاز در جمع ليورپولی‌ها اظهار نظر کرد. خلاصه‌ای از صحبت‌های سادیو مانه سنگالی در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

درباره حرکات تو و صلاح قبل از پنالتی؟

"مطمئنم صلاح به دروازه‌بان چیزی نمی‌گفت و فقط بازی روانی بود؛ برای همین خواستم بامزه‌تر باشم و به خاطر همین جلو رفتم و گفتم نگران نباش، زیرا که به سمت راست خواهم زد. آن صحنه فقط جنگ روانی بود. دیروز درباره‌اش با هم صحبت می‌کردیم و می‌خندیدیم."

درباره آمدن لوئیز دیاز به ليورپول و هم‌پست بودن او با تو؟

"آمدن دیاز را به عنوان یک رقابت برای تصاحب جایگاه نمی‌بینم؛ بلکه به این شکل می‌بینم که از یکدیگر بازیکنان بهتری بسازیم. اگر می‌خواهید تیم خوبی باشید، باید چنین بازیکنانی داشته باشید. از داشتن او خوشحال هستیم. خرید دیاز برای باشگاه ما یک پیروزی به شمار می‌رود. دو سه روز با او زمان گذراندم و او را آدم بسیار خوبی یافتم. قطعاً برای لیورپول کارهای زیادی می‌کند زیرا هم با استعداد است و هم متواضع. او بسیار سخت‌کوش هم هست. البته من برای گفت‌وگو با دیاز، خیلی کم اسپانیایی بلد هستم!"

درباره بازگشت به ليورپول؟

"لیورپول بهترین تماشاگران جهان را دارد، پس شنیدن این که نامتان را در ورزشگاه صدا می‌زنند، عالی است. احساس می‌کنید که در خانه هستید؛ پس حس فوق‌العاده‌ای است."

9404