جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مدافع اسپانیایی چلسی فاش شد

جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مدافع اسپانیایی چلسی فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش یک خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی، مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال در اختیار گرفتن و انتقال کاپیتان اسپانیایی و مدافع ملی‌پوش باشگاه چلسی انگلستان به صورت رایگان به جمع نفرات تیم خود در نیوکمپ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات بازیکنان اروپا، این خبرنگار در گزارش اخیر خود چنین می‌گوید که پیشنهاد مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا به سزار آزپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی و کاپیتان ملی‌پوش باشگاه چلسی انگلستان برای به خدمت گرفتن این بازیکن با تجربه و پر افتخار از تیم آبی‌های لندنی، یک قرارداد دو ساله با قابلیت تمدید اختیاری برای مدت زمان یک فصل فوتبالی بیشتر می‌باشد.

سزار آزپیلیکوئتا، مدافع ملی‌پوش و سی و دو ساله اسپانیایی تا کنون از تمدید قرارداد خود با مقامات باشگاه چلسی انگلستان خودداری کرده است و مدیران و مسئولان باشگاه آبی‌های لندنی نگران از دست دادن مدافع با تجربه و پر افتخار تیم خود آن هم به صورت آزاد و رایگان هستند. مدیریت باشگاه بارسلونا از نظر قانونی می‌تواند بدون هیچ مشکلی با سزار آزپیلیکوئتا و یا نماینده و مدیر برنامه‌های این بازیکن پای میز مذاکره بنشیند.

لازم به ذکر است که سزار آزپیلیکوئتا که به عنوان کاپیتان نخست تیم چلسی انگلیس نیز به حساب می‌آید، به تازگی با این تیم لندنی، فاتح و قهرمان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شده و تنها بازیکن این تیم انگلیسی است که در تمامی تورنمنت‌هایی که آبی‌های لندنی در آن‌ها امکان حضور داشته‌اند، حاضر بوده و در همه آن‌ها نیز همراه با آبی‌ها به عنوان قهرمانی آن مسابقات دست یافته است.

9404