فرار دقیقه نودی بایرن مونیخ از شکست غیرمنتظره

فرار دقیقه نودی بایرن مونیخ از شکست غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار رفت خارج از خانه مقابل ردبول سالزبورگ با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت بستگی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم ردبول سالزبورگ و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ردبول آرنا مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدار مانوئل نویر، جمال موسیالا، آلفونسو دیویس و لئون گورتزکا به خاطر مصدومیت غایب بودند. 

در نیمه اول، بایرن مونیخ طبق معمول توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما در دقیقه 21 این آدامو مهاجم 20 ساله سالزبورگ بود که موفق شد دروازه اسون اولرایش را باز کند. جالب این است که آدامو در دقیقه 12 جانشین اوکافور مصدوم شد و توانست اولین گلش را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. بعد از این گل، بایرن حملات خود را برای به تساوی رساندن بازی طراحی کرد، اما هیچ نتیجه مثبتی از این کار نگرفت و نیمه اول با شکست یک بر صفر باواریایی‌ها به پایان رسید. 

در نیمه دوم بایرن کاملا روی دروازه میزبان خیمه زد و فرصت‌های زیادی نیز خلق کرد و در دقیقه 90 توسط کینگزلی کومان به خواسته خود رسیدند و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

4416