قهرمانی زودهنگام شاگردان صانعی در کافا (عکس)

قهرمانی زودهنگام شاگردان صانعی در کافا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال جوانان ایران توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های کافا 2022 را پیش از آغاز هفته پایانی رقابت‌ها جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از کسب دو پیروزی مقابل افغانستان و تاجیکستان توسط تیم فوتسال زیر 19 سال ایران، شاگردان علی صانعی در روز سوم رقابت‌ها استراحت کرده و امروز بعد از 4 روز استراحت، در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها توانستند با گلباران قرقیزستان، سومین برد متوالی خود را جشن گرفته و در فاصله یک بازی به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود در این تورنمنت را مسجل کردند.

شاگردان علی صانعی که افغانستان را با نتیجه 10-3 و تاجیکستان را با برد نزدیک 2-1 شکست داده بودند، امروز قرقیزستان را با برتری 6-1 از پیش برداشتند تا با قاطعیت حکم قهرمانی خود را امضا کنند.

جدولجدول رقابت‌های فوتسال زیر 19 سال کافا 2022 / صدرنشینی قاطعانه ایران و کسب عنوان قهرمانی

شنبه در آخرین روز رقابت‌های فوتسال کافا 2022 در رده سنی زیر 19 سال، تیم فوتسال جوانان ایران به مصاف ازبکستان می‌رود که این مسابقه تشریفاتی است، چرا که قهرمانی شاگردان صانعی در این رقابت‌ها قطعی شده است.

تیم‌های فوتسال جوانان ایران، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان 5 تیم شرکت‌کننده در جام آسیای مرکزی (کافا) 2022 بودند که در فاصله یک مسابقه به پایان این تورنمنت، قهرمانی شاگردان علی صانعی مسجل بوده و این تیم پرانگیزه که در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع رقابت‌های کافا تشکیل شد، با جام قهرمانی به تهران بازخواهد گشت.

600برنامه کلی رقابت‌های فوتسال جوانان کافا 2022

9719