واکنش اسطوره بارسلونا به اشک‌های ستاره این تیم

واکنش اسطوره بارسلونا به اشک‌های ستاره این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - تصویر فران تورس در پایان تساوی بارسلونا و ناپولی با نتیجه یک بر یک با واکنش های زیادی همراه شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بارسلونا از موقعیت هایی که مقابل تیم ایتالیایی از دست داد، اصلا خوشحال نبود در حقیقت هر چند که فران در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند اما خود این بازیکن اعتقاد داشت که باید بازی را با گلهای بیشتری به پایان می رساند و به همین خاطر نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.

لوئیز سوارز میرامونتس اسطوره بارسلونا و تنها اسپانیایی تاریخ است که توانسته توپ طلا را ببرد. لوئیز سوارز در پایان بازی در مورد اشک های فران تورس گفت:" فران نباید گریه کند، او هیچ کار اشتباهی نکرده است."

فران تورس در دقیقه 28 روی پرس خوب اوبامیانگ و پاس پدری فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما با وجود موقعیت طلایی این فرصت را از دست داد. در دقیقه 17 شوت فران با فاصله کمی از تیر دروازه رد شد. او در دقیقه 35 نیز تلاش کرد و  در نزدیکی تیر دو نتوانست شوت بزند. فران تورس ضربه سر دیگری هم زد که به گل تبدیل نشد. بازیکن سابق منچسترسیتی در دقیقه 70 شوتی از راه دور زد که نتیجه نداشت و بدشانسی هایش را در دقیقه 87  تکمیل کرد که از پاس پشت پای پدری استفاده نکرد. او در دقیقه 91 نیز روی پاس لوک دی یونگ می توانست اقدام بهتری داشته باشد.

4125