بالا گرفتن شایعات انتقال ستاره پرتغالی به میلان با حرکت جنجالی این بازیکن

بالا گرفتن شایعات انتقال ستاره پرتغالی به میلان با حرکت جنجالی این بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - رناتو سانچز پرتغالی اخیرا با یک کامنت اینستاگرامی، باعث ریختن بنزین روی آتش شایعات انتقالش به میلان شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، رناتو سانچز یکی از اهداف اصلی میلان در تابستان برای جایگزینی فرانک کسیه به تازگی بر روی یکی از پست‌های اینستاگرامی مایک ماینان هم تیمی سابقش در لیل کامنتی ارسال کرده است که آتش شایعات انتقال او به میلان را شعله‌ور کرده است.

خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا چنین گزارش داده بود که مديريت باشگاه میلان در بازار نقل و انتقالات ژانویه اخیر پیشنهاد لحظات آخری بیست و پنج میلیون یورویی را برای رناتو سانچز، ستاره سابق بایرن مونیخ ارائه کرد اما زمان کافی برای انجام مذاکرات بین دو باشگاه وجود نداشت. بنابراین احتمال انتقال این بازیکن پرتغالی به تیم میلان در تابستان پیش رو همچنان به قوت خود باقی است.

رناتو سانچز بر روی یکی از آخرین پست‌های اینستاگرامی مایک ماینان، دروازه‌بان فرانسوی روسونری چنین کامنتی همراه با یک ایموجی قلب ارسال کرده است: "بزن بریم ❤️" .

این کامنت رناتو سانچز با واکنش هزاران هوادار میلانی در شبکه‌های مجازی همراه بود که از این بازیکن ملی‌پوش پرتغالی درخواست داشتند تا در پایان فصل راهی سن سیرو شود.

از سوی دیگر، اسون بوتمان، دیگر بازیکن کلیدی باشگاه لیل فرانسه است که بر روی پست ماینان در اینستاگرام یک ایموجی قلب گذاشته است. این در حالی است که اسون بوتمان اخیرا پست جشن پیروزی دربی برابر اینتر که اولیویه ژیرو ارسال کرده بود را لایک کرده بود.

قرارداد رناتو سانچز در ژوئن 2023 میلادی به پایان خواهد رسید.

9404