بایرن‌مونیخ اعتماد خود را به مدافع فرانسوی‌اش از دست داده است

بایرن‌مونیخ اعتماد خود را به مدافع فرانسوی‌اش از دست داده است

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات اخیر، ممکن است کادر فنی باواریایی ها نسبت به توانایی مدافع جوان این تیم دچار شک و تردید شده باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، تانگوی نیانزو اکنون دیگر هیچ اثری از آسیب‌دیدگی فصل گذشته‌اش ندارد؛ اما این مدافع که با انتقال آزاد از پاریسن ژرمن راهی مونیخ شد، هنوز نتوانسته جایی در ترکیب برای خود پیدا کند. یولیان ناگلزمان از او انتظار بیشتری به خصوص در زمینه تمرکز و وظیفه‌شناسی در هنگام بازی با توپ دارد و می‌گوید: "برای مدافعان، مورد اصلی قابل اعتماد بودن است اما این در مورد این جوان نوزده ساله صدق نمی‌کند؛ او موقعیت‌های خوبی دارد، اما اشتباهات بدی نیز مرتکب می‌شود."

در بایرن مونیخ تردیدهایی در مورد استعداد و امکان موفقیت تانگوی نیانزو وجود دارد. تیم مربیگری نیانزو را به هیچ‌وجه گزینه‌ای برای جانشینی فوری نیکلاس زوله نمی‌بیند که از فصل آینده در تیم رقیب یعنی زردپوشان بروسیا دورتموند توپ خواهد زد. بر این اساس، مدیریت باشگاه می‌خواهد در فصل تابستان برای پست دفاع میانی و دفاع کناری سمت راست، دنبال بازیکن جدید باشد. در این صورت، تانگوی نیانزو چهار بازیکن را در پست مرکز دفاع جلوتر از خود می‌بیند که عبارتند از بنجامین پاوارد، دایوت اوپامکانو، لوکاس هرناندز و بازیکن جدید.

اما برای حل این موضوع، ممکن است تانگوی نیانزوی فرانسوی در فصل تابستان همانند کریس ریچاردز به تیم دیگری قرض داده شود. گفتنی است که قرارداد این بازیکن جوان در مونیخ تا سال 2024 میلادی اعتبار خواهد داشت.

9404