صحبت‌های پیولی درباره اختلاف تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی، حواشی کسیه و مصدومیت زلاتان

صحبت‌های پیولی درباره اختلاف تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی، حواشی کسیه و مصدومیت زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از بازی تیمش مقابل سالرنیتانا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی به رسم همیشه در میلانلو برای برگزاری نشست خبری پیش از ديدار میلان برابر سالرنیتانا حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. مهم‌ترین صحبت‌های سرمربی میلان در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

انتظار شما از سالرنیتانا؟

"با توجه به تغییر مربی‌ای که به تازگی داشتند، بیشتر ناشناخته هستند و به همین دلیل در طول هفته بسیار در این مورد فکر کردیم. خصوصیات بازیکن‌های آن‌ها را می‌شناسیم و نسبت به دور رفت تیم متفاوتی هستند، بنابراین دیداری خواهد بود که باید با دقت و احتیاط با آن روبرو شد."

بعد از دربی چه چیزی در میلان تغییر کرد؟

"هر بازی داستان خودش را دارد و ما پس از پیروزی برابر اینتر متوجه شدیم که اگر در بازی‌مان ثبات داشته باشیم و بتوانیم در جریان بازی حضور داشته باشیم، کارت‌های مناسبی برای پیروز شدن داریم."

بر چه اساسی شما کسیه یا دیاز را به عنوان یک هافبک هجومی انتخاب می‌کنید؟

"هر دو بازیکن خصوصیات متفاوتی دارند. در زمان تصمیم‌گیری اول به شرایط فیزیکی و سپس به نوع بازی‌ای که با آن روبرو هستیم دقت می‌کنم."

آیا شکست اینتر برابر لیورپول در لیگ قهرمانان یک بار دیگر فاصله بین تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی را نشان می‌دهد؟

"فقط به لحاظ نتیجه همه چیز واضح بود. اینتر نشان داد که می‌تواند برابر یکی از بهترین تیم‌های انگلیسی بازی نزدیکی ارائه بدهد. دلیل تفاوت بین تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی صرفا اقتصادی است که آن‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام بدهند. باشگاه‌های انگلیسی قدرتمندترین هستند اما تیم‌های ایتالیایی هم در حال پیشرفت هستند."

آیا حضور در صدر جدول باعث فشار بر روی تیم می‌شود؟

"جدول هنوز واقعی نیست و بعضی از تیم‌ها بازی‌های عقب‌افتاده دارند. ما باید به عملکردمان ثبات بدهیم. فشار وجود دارد اما تیم برای آن آماده است."

وضعیت ابراهیموویچ چطور است؟

"بهتر است و بر این باورم که تا روز یکشنبه به دویدن در زمین بازمی‌گردد. سپس وضعیت او به صورت روزانه بررسی خواهد شد تا ببینیم که چه زمانی می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود."

استقبال نه چندان مناسب هواداران از کسیه در سن سیرو، نظر شما چیست؟

"فرانک آرام و خونسرد است و وضعیت مثبت می‌باشد. کل تیم متحد است و می‌دانیم که باید بهترینمان را ارائه بدهیم. هیچ مشکلی وجود ندارد."

ربیچ چطور است؟

"بهتر است و حتی با دقایقی که برابر سمپدوریا بازی کرد، به ما کمک کرد. او ورود خوبی داشت اما در گلزنی بد شانس بود. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست."

مسیاس یکی از آماده‌ترین بازیکن‌های تیم است؟

"تمام بازیکنانم کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. انتظار زیادی از مسیاس دارم و می‌تواند حتی بیشتر تعیین‌کننده باشد."

کرنرهای زیادی کسب می‌کنید اما بسیار کم از روی کرنر گلزنی می‌کنید؟

"باید پیشرفت کنیم و هر کسی که پشت ضربات است، باید کیفیت بیشتری داشته باشد و هر کسی که در ناحیه حریف در انتظار توپ است، باید به لحاظ زمان‌بندی حرکت به سمت توپ ارسال شده پیشرفت کند."

وضعیت لازتیچ؟

"او به یک برنامه شخصی برای بازگشت به شرایط خوبش نیاز دارد. فکر می‌کنم هنوز به 7 الی 10 روز تمرین اختصاصی دیگر برای اضافه شدن به تمرینات گروهی نیاز دارد. او خصوصیات مهمی دارد."

آیا میلان در بین 16 تیم برتر اروپایی قرار دارد؟

"خیر، به این دلیل که نتوانستیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان عبور کنیم. امروز قوی‌تر از تیمی هستیم که در مرحله گروهی حضور داشت و اکنون دوست دارم که بازی‌های خاصی را انجام بدهیم. مهم‌ترین چیز بازگشت به لیگ قهرمانان سال آینده است."

آیا پروتی و ریبری از سالرنیتانا برای بازی امروز خطرناک خواهند بود؟

"آن‌ها همیشه بازیکنان تأثیرگذاری بوده‌اند و باید به خوبی آن‌ها را کنترل کنیم."

9404