نگاهی به تمامی بازیکنان قرض داده شده فعلی میلان به تیم‌های دیگر

نگاهی به تمامی بازیکنان قرض داده شده فعلی میلان به تیم‌های دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - منابع ایتالیایی در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های خود به آخرین وضعیت بازیکن‌های قرض داده شده میلان به تیم‌های دیگر پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، در این مطلب قصد داریم به بررسی آخرین وضعیت بازیکنان میلانی قرض داده شده به سایر باشگاه‌ها بپردازیم.

ینس پیتر هوگه:

این استعداد و وینگر جوان نروژی نوزده بار برای تیم آلمانی به میدان رفته و سه گل نیز به ثمر رسانده است. فعال‌سازی بند خرید این بازیکن به مبلغ دوازده میلیون یورو همراه با پاداش‌ها می‌رسد که سود بسیار کلانی برای میلان محسوب می‌شود که برای خرید او 4.5 میلیون یورو هزینه کرده و تنها او برای یک نیم فصل در اختیار داشته است. بند فعال‌سازی در صورتی اجباری خواهد شد که اینتراخت فرانکفورت بتواند در بوندس‌لیگا برای فصل 2022/2023 ابقا شود و آن‌ها در حال حاضر با قرار گرفتن در رده 10 جدول رده‌بندی، از حاشیه امنیت مناسبی برخوردارند.

ماتیا کالدارا:

این مدافع ایتالیایی با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو در معاوضه با بونوچی به میلان پیوست. در حالی که کالدارا در تابستان 2017 به ارزش 19 میلیون یورو از آتالانتا به یوونتوس فروخته شد، اما هرگز برای آن‌ها در دیداری رسمی به میدان نرفت. کالدارا که هرگز قصدی برای ماندن در میلان نداشته است، پس از یک مصدومیت بلندمدت سریعاً به آتالانتا بازگشت اما آن‌ها نیز تمایلی به فعال‌سازی بند خرید او نداشتند و حالا به نظر می‌رسد باشگاه ونتزیا نیز قصدی برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن ندارد. بنابراین او دوباره به میلان بازمی‌گردد تا یک باشگاه جدید برای او پیدا شود.

توماسو پوبگا و یاسین عدلی:

دو بازیکنی که به صورت قرضی در تورینو و بوردو حضور دارند و هر دو برای فصل آینده به عنوان بخشی از ترکیب اصلی به میلان بازخواهند گشت.

لورنزو کولومبو:

این مهاجم ایتالیایی جوان در حال حاضر برای اسپال توپ می‌زند و با توجه به عملکرد این بازیکن، میلان از رشد و پیشرفت او راضی است. انتظار می‌رود که حداقل حضور قرضی او برای یک فصل دیگر ادامه پیدا کند؛ هر چند که مشخص نیست هم‌چنان در اسپال خواهد بود یا یک باشگاه دیگر.

9404