پیروزی قاطع شاگردان آنچلوتی مقابل آلاوز در نیمه دوم طوفانی

پیروزی قاطع شاگردان آنچلوتی مقابل آلاوز در نیمه دوم طوفانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و دپورتیوو آلاوز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا پس از هفته های سختی که داشت اکنون یک پیروزی شیرین به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در نیمه اول این دیدار به یک بن بست رسیده بود اما در نیمه دوم اوضاع برای رئال مادرید متفاوت شد و به نوعی ورق به سود مادریدی ها برگشت. گل اول رئال مادرید را مارکو آسنسیو با یک شوت تماشایی به ثمر رساند. این گل در دقیقه 63 روی پاس بنزما به ثمر رسید. آسنسیو یک شوت پای چپ کات‌دار و محکم به کنج دروازه آلاوز از پشت محوطه جریمه زد.

گل دوم رئال مادرید توسط وینیسیوس جونیور و باز هم روی حرکتی که بنزما استارت زد به ثمر رسید. پاس این گل را هم کریم بنزما داد تا وینی جونیور در دقیقه 80 گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند و خیال هواداران رئال مادرید را از پیروزی راحت کند. گل سوم را هم خود بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی را رودریگو برای مادریدی ها گرفته بود که بنزما با ضربه ای خلاف جهت دروازه پاچکو را فرو ریخت.

1470