صحبت‌های توخل پس از برد دیشب/ واکنش مرد آلمانی به نزدیک شدن به ليورپول

صحبت‌های توخل پس از برد دیشب/ واکنش مرد آلمانی به نزدیک شدن به ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی پس از کسب پیروزی مقابل کریستال پالاس شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل پس از کسب پیروزی اقتصادی و یک گله چلسی برابر کریستال پالاس در نشست خبری صحبت کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان توخل در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

"ما کمی خسته به نظر می‌رسیم. می‌بینید که همه نهایت تلاش خود را می‌کنند و به دنبال جریان دادن به بازی هستند، همه بهترین تلاش خود را می‌کنند اما ما لحظات سختی را داریم؛ بنابراین مهم است که برنده شویم و به راهمان ادامه دهیم."

"دلایلی وجود دارد که ما دنبال ترکیب مختلفی می‌رویم اول این‌که می‌دانیم این ترکیب به شدت به وینگ‌بک ها متکی است. دو بازیکن وینگ‌بک ما روی گل‌های ما به شدت موثرند، کمک زیادی در بازی تهاجمی ما داشتند ولی دچار مصدومیت‌های بلندمدتی شدند."

"دلیل دوم هم بیشتر به خاطر این بود که ما در مورد مدافعان مرکزی خود نیز دچار همین معضل شدیم و لحظه‌ای رسید که باید با تاتنهامِ آماده بازی می‌کردیم که با پنج مدافع بازی می‌کردند و حس کردیم می‌توانیم آن‌ها را غافلگیر کنیم."

"پنج مدافع در مقابل پنج مدافع می‌تواند کمی بازی را گره بزند و موقعیت‌ها کم‌ شود. اما سعی کردیم با تغییرات روان‌تر بازی کنیم."

در مورد برنامه بازی‌های آینده؟

"من طرفدار پر و پا قرص کیفیت هستم نه کمیت؛ این جواب من به این سؤال است."

در مورد رسیدن به ليورپول؟

"آن‌ها خیلی قوی به نظر می‌رسند. در پنجره زمستانی یک بازیکن بزرگ گرفتند و خود را قوی‌تر کردند اما من تسلیم نمی‌شوم و برای امروز به شما می‌گویم گرفتن آن‌ها امکان‌پذیر نیست. ما هیچ چاره‌ای به جز بهتر کردن سبک خود نداریم و باید بازی به بازی پیروز شویم."

در مورد تعداد لمس توپ پایین لوکاکو؟

"این می‌تواند به ما بگوید که او به اندازه کافی درگیر و در جریان بازی نبود. من مطمئن نیستم که به طور کلی این آمار چیز زیادی به ما بگوید."

"ما چهار هفته در لیگ برتر بازی نکردیم. دلایل زیادی وجود دارد که چرا معقولانه بازی نکردیم. در تمرینات دچار مشکل شدیم و آزپی و کالوم بازی را از دست دادند‌."

"ما از جایی آمدیم که ۳۰ درجه سانتی‌گراد با لندن اختلاف دمایی داشت، شش بازیکن تیم در هواپیما و فرودگاه دچار سرماخوردگی شدند. ما دچار خستگی ناشی از پرواز شدیم. تقریباً هیچ بازیکنی نداریم که به دلیل اختلاف ساعت و دما در ابوظبی توانسته باشد خوب بخوابد. این‌جا هم همین‌طور."

9404