صحبت‌های ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ قبل از سوت آغاز بازی با لیدزیونایتد

صحبت‌های ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ قبل از سوت آغاز بازی با لیدزیونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ قبل از آغاز مسابقه این تیم مقابل لیدز یونایتد گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد و طی آن، ابراز امیدواری کرد که در این مسابقه که در زمین حریف برگزار می‌شود، بتواند با گلزنی کردن به تیم حریف، به تیم خود کمک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس و رسانه‌های انگلیسی، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد قبل از آغاز دیدار تیمش مقابل لیدز یونایتد به خبرنگاران گفت: "از لیدز همان تیم همیشگی‌شان را انتظار دارم. آن‌ها بسیار سرسخت هستند. آن‌ها یکی از سرسخت ترین تیم‌های لیگ هستند و همین‌طور هوادارانشان هم بسیار پر شور و با اشتیاق هستند."

ستاره ملی‌پوش پرتغالی در ادامه صحبت‌هایش درباره این بازی گفت: "شما هیچ گاه نمی‌توانید بفهمید که آن‌ها قرار است چگونه بازی کنند؛ زیرا سبکی که آن‌ها بازی می‌کنند، از بقیه بسیار متفاوت است؛ پس شما باید همیشه آماده باشید."

در انتهای این مصاحبه نیز برونو فرناندز درباره زدن پنج گل در سه بازی مقابل لیدز یونایتد چنین گفت: "مشخصا من در خانه آن گل‌ها را به ثمر رساندم نه این‌جا در زمین حریف؛ پس امروز من سعی می‌کنم اگر بتوانم با گل زدن به تیم خودم کمک کنم و بتوانیم برنده بازی شویم. اگر این اتفاق بیفتد، من بسیار خوشحال خواهم شد."

9404