عکس جالبی که مدافع فرانسوی کنار اشرف با لباس مراکشی منتشر کرد

عکس جالبی که مدافع فرانسوی کنار اشرف با لباس مراکشی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اشرف حکیمی، مدافع راست مراکشی پاریسن ژرمن که در این فصل از اینتر به پی اس جی آمده است، روی سایر بازیکنان پی اس جی هم تاثیر گذاشته است و به نوعی رفاقت با او روی پوشش دوستانش در پی اس جی اثر گذار بوده است!

به گزارش فوتبالی، به تازگی پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن، تصویری را از خودش در کنار اشرف حکیمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و در توضیحات این تصویر نوشته است:"اتحاد برادرانه" و بدین ترتیب از صمیمیتی که با اشرف حکیمی دارد پرده برداشته است. کیمپمبه که لباس مراکشی در این تصویر بر تن کرده است از هشتگ "الحمدلله" هم در توضیحات این تصویر استفاده کرده است.

اشرف حکیمی به نوعی محصول آکادمی رئال مادرید است که رئال را به مقصد اینتر ترک کرد و در جمع نراتزوری‌ها رشد کرد و سپس راهی پی اس جی شد و به عنوان یک بازیکن گران قیمت و یک خرید کهکشانی به پی اس جی پیوست و اکنون مدافع راست ثابت پاریسن ژرمن است. اشرف در رئال مادرید مورد اعتماد زیدان قرار نداشت و پس از مدتی بازی کردن کنار گذاشته شد اما در اینتر و زیر نظر آنتونیو کونته توانست خودش را نشان دهد.

1470