مسی در وصف هواداران پاریسی: هیچگاه از تشویق دست نمی‎‌کشند

مسی در وصف هواداران پاریسی: هیچگاه از تشویق دست نمی‎‌کشند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن ادعا می‌کند که پارک دو پرنس ورزشگاه ویژه ایست و هواداران پاریسی تشویق‌های خود را قطع نمی‌کنند.

به گزارش فوتبالی، حدود شش ماه از پیوستن لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی می‌گذرد. این بازیکن آرژانتینی در مورد هواداران باشگاه جدیدش و احساس بازی در پارک دو پرنس صحبت کرد.

مسی  گفت که واقعاً تحت تأثیر حمایت هواداران قرار گرفته است و همه چیز را، از شعارهای هواداران تا حرارت روی سکوها، دوست دارد. این بازیکن آرژانتینی از حمایت هایی که در باشگاه جدیدش دریافت کرده، شگفت زده شده‌است.

او گفت: "پارک دو پرنس یک استادیوم واقعا خاص است. این به دلیل رفتار هواداران پی‌اس‌جی است که در تمام مدت 90 دقیقه تشویق می‌کنند. من قبلاً هر بار که برای بازی در پارک دو پرنس با پیراهن بارسلونا می آمدم متوجه این موضوع شده بودم. و اکنون شگفت‌انگیز است که بتوانیم آن فضا را در هر بازی خانگی تجربه کنیم."

مسی افزود: "شما می توانید شور و شوق تماشاگران را در حین بازی احساس کنید. واقعاً هواداران نمی توانند حتی برای یک دقیقه از تشویق تیم محبوبشان دست بردارند و انفجار سر و صدایی که به دنبال گل می آید شگفت‌انگیز است، به خصوص در استادیوم بسته ای مانند پارک دو پرنس. به همین دلیل است که هرگز جوی را که پس از گل من مقابل منچسترسیتی، که اولین گل من در پیراهن پاریسن ژرمن بود، به وجود آمد را فراموش نمی‌کنم."

لیونل مسی در تابستان اخیر و به دلیل عدم توافق با سران بارسلونا بر سر مسائل مالی، با قراردادی آزاد به پاریسن ژرمن پیوست.

9719