صحبت‌های الگری و موراتا پیش از بازی یوونتوس مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان

صحبت‌های الگری و موراتا پیش از بازی یوونتوس مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی و مهاجم بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از ديدار يوونتوس مقابل ویارئال در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"این یک بازی مشخص است، ویارئال مربی خوبی دارد. آن‌ها از تکنیک و فیزیک خوبی برخوردارند و همچنین در فرم خیلی خوبی قرار دارند. در سمت دیگر، ما هم باید هر چه در توان داریم را در زمین بازی بگذاریم."

"دستورات، تکنیک و صبر؛ بعید است که تکلیف تیم صعود کننده فردا مشخص شود. دربی؟ رقابت سختی بود، یووه بازی خوبی کرد، اما همیشه باید آرام و متوازن عمل کنید."

"نباید وظایف و بار سنگینی روی دوش ولاهوویچ بگذاریم؛ فردا اولین بازی سی‌ال اوست، نباید این را فراموش کتیم و همچین من باید از او مانند دیگر بازیکنانم مراقبت کنم. او تنها ۲۲ سال سن دارد."

"در کوپا و سی‌ال برای بردن و قهرمانی بازی می‌کنیم. سپس همه‌چیز به این بستگی دارد که اوضاع چطور پیش برود. نگرش ما با توجه به تغییر قانون گل زده در خانه حریف چقدر فرق کرده؟ هنوز نمی‌دانم، در حال حاضر می‌خواهم به نتیجه گرفتن از بازی فردا فکر کنم."

"بونوچی با تیم تمرین کرد و هیچ دردی احساس نکرد. در دسترس بودن او اهمیت دارد. او قطعاً برای بازی شنبه آماده است. پلگرینی برگشته و ربیوت در تمرینات فقط یک ضربه کوچک خورد و مشکلی ندارد."

"فردا ولاهوویچ و موراتا در خط حمله قرار دارند، در مورد بقیه بازیکنان فردا تصمیم می‌گیرم. تردیدهایی در خط میانی دارم. برناردسکی از فردا دویدن را شروع می‌کند."

"در ابتدای فصل مقابل تورینو، ممکن بود ببازیم. از نگرش کنونی تیم خوشحالم، دوست دارم فردا بازی با و بدون توپ خوبی از آن‌ها ببینم. باید خوب و خوش شانس باشیم."

"مک‌کنی یک هافبک تماماً تهاجمی است، او شخصیت کاملاً متفاوتی با دیگر بازیکنانمان دارد."

همچنین آلوارو موراتا هم در این نشست خبری صحبت‌هایی را بیان کرد که در ادامه می‌خوانید:

"ما با روحیه‌ای کاملاً متفاوت پا به این مسابقه می‌گذاریم، واکنش خوبی به سختی‌هایمان نشان دادیم، دید مثبتی داریم و بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. ورود ولاهوویچ و زکریا روی همه تاثیر مثبت گذاشته است.

"ولاهوویچ از همین امروز چشم به بازی فردا دارد. این چیزی است که همه برایش هیجان‌زده‌اند. امیدواریم که فردا اولین گلش در لیگ قهرمانان را به‌ ثمر برساند.

"همیشه اعتماد آلگری را حس کردم، او اولین کسی است که چیزهای زیادی از من درخواست کرده و مرا به‌ خوبی می‌شناسد. او بهم گفتم که باید بمانم و این‌که بهم اعتماد دارد و حالا باید پاسخ او را در زمین بدهم."

"پستی که بازی می‌کنم اهمیتی ندارد، نکته حائز اهمیت پیروزی يوونتوس و داشتن عملکردی که خوش‌بینی را به‌ همراه داشته باشد است. فردا آزمایش بزرگی در پیش داریم؛ پیروزی در سی‌ال سخت است اما شکست دادن ما هم سخت است."

"هنوز اهداف زیادی داریم و می‌خواهیم رؤیاپردازی کنیم چون هر روز به‌ سختی کار می‌کنیم. گفتن این‌که چقدر می‌توانیم پیش برویم دشوار است. این رقابت‌ها بر پایه جزئیات و لحظه‌هاست. باید هر کاری می‌توانیم بکنیم."

"ویارئال ایده‌های مشخصی دارد، فوتبال خوب بازی کردن، خوب حرکت کردن و بازی بدون توپ. باید کامل باشیم و فرصت کمی به آن‌ها بدهیم. می‌دانیم که باید چه کار کنیم."

9404