اهداف پرسپولیس در سفر به سیرجان؛ پاک کردن خاطره تلخ سوپرجام

اهداف پرسپولیس در سفر به سیرجان؛ پاک کردن خاطره تلخ سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها در ورزشگاه سیرجان به دنبال دستیابی به چه اهدافی هستند؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی قرار است فردا در به مصاف گل‌گهر بروند که این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برای قرمزها برخوردار است.

پرسپولیسی‌ها که از 5 بازی قبلی‌شان در لیگ هر 15 امتیاز ممکن را گرفته‌اند، حالا به دنبال ششمین برد متوالی‌شان هستند تا همچنان به روند روبه رشد خود در مسابقات لیگ برتر ادامه دهند و اجازه ندهند که فاصله استقلال صدرنشین با آنها بیشتر شود چرا که اگر پرسپولیس در سیرجان متوقف شود و استقلال بتواند از سد فجر سپاسی بگذرد – که روی کاغذ احتمالش زیاد است – کار پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش سخت خواهد شد.

قرمزها همچنین در بازی رفت مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی مقابل سیرجانی‌ها متوقف شدند تا 2 امتیاز با ارزش را از دست بدهند و یکی از اهداف اصلی شاگردان یحیی، قطعا جبران نتیجه بازی رفت خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها یک هدف دیگر را نیز در سیرجان دنبال می‌کنند و آن پاک کردن خاطره تلخ شکست مقابل فولاد در بازی سوپرجام است. در روزی که قرمزها به دنبال برتری مقابل شاگردان نکونام و سومین پیروزی فصلشان مقابل فولاد بودند، با یک گل به حریفشان باختند تا نتوانند از عنوان قهرمانی‌شان در سوپرجام دفاع کنند و دوست ندارند این بار هم از سیرجان، دست خالی به تهران برگردند.

7655