چرا وینگر رئال مادرید هیچ‌وقت به سطح مسی و رونالدو نرسید؟

چرا وینگر رئال مادرید هیچ‌وقت به سطح مسی و رونالدو نرسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - جو کول ستاره اسبق چلسی که سابقه هم بازی شدن با ادن هازارد را در لیل دارد، راجع به اینکه چرا این ستاره بلژیکی هیچ وقت به سطح رونالدو و مسی نرسید، توضیحاتی ارائه داد. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در سال 2007 فوتبالش را در لیل آغاز کرد و پنج سال بعد به چلسی رفت. هازارد در چلسی خیلی زود، مورد حمایت و عشق هواداران این تیم قرار گرفت و توانست خودش را به عنوان یکی از قهرمانان استمفوردبریج مطرح کند. هازارد در چلسی به 6 جام از جمله، 2 قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا رسید. وینگر بلژیکی در سال 2019 به رئال مادرید پیوست، اما اصلا نتوانست روزهای خوشش را در اسپانیا تکرار کند و حالا به یک بازیکن متوسط تبدیل شده است.

به نقل از سایت گل، جو کول که سابقه 7 سال بازی کردن در چلسی را دارد، در گفت و گویی با The Athletic گفت: "هازارد می‌بایست تا الان بهترین بازیکن دنیا می‌شد. آن زمان که مودریچ برنده توپ طلا شد، ادن هازارد می‌توانست از فرصت استفاده کند. اما او می‌خواست که زندگی شادی داشته باشد."

"ادن یک هنرمند خلاق است. بهترین هم تیمی من در کل دوران فوتبالی‌ام بود. او ذهنیت برنده‌ای مثل مسی یا رونالدو ندارد، اما افتخارات زیادی برای لیل و چلسی رقم زد. حرف‌های زیادی راجع به ادن هست که چرا هیچ وقت به سطح مسی و رونالدو نرسید، اما به نظرم او همیشه می‌خواست که از بازی‌اش لذت ببرد و اگر ذهنیت قوی مثل رونالدو و مسی داشت، می‌توانست چند بار برنده توپ طلا شود."

4416