پست اینستاگرامی بامزه روی کین از سینما رفتن با نوه‌اش

پست اینستاگرامی بامزه روی کین از سینما رفتن با نوه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین با یک پست اینستاگرامی بامزه برای یک بار دیگر نشان داد که تخصص ویژه ای در سرگرم کردن هوادارانش در این شبکه اجتماعی دارد.

به گزارش فوتبالی، روی کین تصویری از خودش در سینما در کنار نوه اش منتشر کرده است.  کین تصویری از خودش منتشر کرده که خودش در حال نوشابه خوردن است و نوه اش هم پاپ کورن می خورد. کین به شوخی نوشته است که با نوه اش در مورد این که از بین فیلم ترسناک "جیغ" و انیمیشن خانوادگی "سینگ 2" کدام یک را انتخاب کنند، بحث کرده اند و در نهایت انتخاب روی کین یعنی فیلم "Sing 2" به سرانجام رسیده است. روی کین در این باره نوشته است:" بعد از بحث با نوه ام در مورد انتخاب یکی از میان فیلم های "Scream " و "Sing 2" در نهایت من برنده شدم. فیلم Sing 2 درخشان بود."

یک هوادار به شوخی نوشته است:" روی همیشه به 50-50 کردن علاقه زیادی دارد." و دیگری نوشته است:" Sing 2؟ بی خیال."و دیگری هم نوشته است:" یک پست طلایی دیگر از روی."

روی کین 50 ساله علاقه وافری به انتشار پست های بامزه در شبکه های اجتماعی دارد. او در تابستان گذشته تصویری از خودش با لباس یک سگ عروسی منتشر کرده بود. ستاره ایرلندی اسبق منچستریونایتد همچنان و با وجود سالها گذشت از اتمام فوتبالش محبوبیت زیادی میان هواداران دارد.

4125