5 بازیکنی که برتری آن‌ها از نظر گلزنی نسبت به مسی تعجب‌آور است

5 بازیکنی که برتری آن‌ها از نظر گلزنی نسبت به مسی تعجب‌آور است

پایگاه خبری فوتبالی- آمار گلزنی مسی در این فصل لوشامپیونه بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده‌است. با این حال، بعضی از بایکنان شاغل در اروپا آمار گلزنی بهتری از مسی به‌ثبت رسانده‌اند که کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، فوتبالیست‌های کمی می توانند در تاریخ به سطح لیونل مسی نزدیک شوند. این بازیکن آرژانتینی از زمانی که کارش را با بارسلونا آغاز کرد، بزرگترین مدعی کسب بهترین فوتبالیست تمام دوران بوده است. چه در سطح فردی و چه جمعی برای بارسلونا، لیونل مسی همواره یک فوق ستاره بوده است.

چند سال پیش، هیچ کس باور نمی کرد که لیونل مسی روزی باشگاه خود را تغییر دهد. اما این اتفاق افتاد، زیرا مشکلات مالی بارسلونا باعث شد باشگاه نتواند قرارداد او را تمدید کند. مسی پس از یک خداحافظی ناراحت‌کننده، در تابستان 2021 به پاریسن ژرمن رفت.

در حالی که پاس‌گل‌های او در این فصل قابل‌توجه بوده‌اند، او از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی تنها دو گل در لیگ به‌ثمر رسانده‌است.

پنج نامی که امروز آن‌ها را بررسی خواهیم کرد، به‌هیچ عنوان اولین اسامی‌ای نیستند که برای رقابت گل‌زنی از ذهن ما گذر می‌کنند. اما هر کدام از این پنج بازیکن در این فصل، گل‌های بیشتری نسبت به لیونل مسی در لیگ به‌ثمر رسانده اند.

شماره 5 – ریس جیمز؛ 4 گل

ریس جیمز

دلیل مصدومیت، او در این فصل تنها 16 بازی به انجام داده است. با این حال، جیمز در حال حاضر دو گل بیشتر از گل‌های مسی در لوشامپیونه به‌ثمر رسانده است.

شماره 4 – تئو هرناندز؛ 4 گل

تئو هرناندز

هرناندز در حال حاضر 21 بازی در سری‌آ انجام داده‌است. در حالی که گلزنی نقطه قوت او نیست، هرناندز تاکنون 4 گل در لیگ ایتالیا به‌ثمر رسانده‌است. در حال حاضر، تعداد گل‌های او بیشتر از لیونل مسی در لیگ های داخلی است.

شماره 3 – آندر هررا؛ 3 گل

هررا

هررا در تا اینجای فصل 17 بازی در لیگ انجام داده‌است. در حالی که نقش اصلی او در خط هافبک حفظ و چرخاندن توپ است، هم‌باشگاهی او در لیگ یک‌گل بیشتر از لیونل مسی به‌ثمر رسانده‌است که آخرین گل او به عنوان بخشی از دو گل مقابل کلرمون فوت است.

شماره 2 – فرد؛ 3 گل

فرد

گلزنی فرد مقابل لیدزیونایتد سومین گل او در این فصل لیگ برتر بود. در حالی که لیونل مسی با بازیکنی مثل فرد قابل مقایسه نیست، اما فرد در حال حاضر از نظر گلزنی در لیگ داخلی نسبت به مسی برتر است.

شماره یک – ادریسا گِی؛ 3 گل

ادریسا

گِی با 16 بازی در لوشامپیونه، یک بازی بیشتر از مسی در لیگ انجام داده است. اما این تمام ماجرا نیست، ادریسا گی در این فصل نسبت هم‌تیمی خود در پاریسن ژرمن، لیونل مسی، یک‌گل بیشتر به‌ثمر رسانده‌است.

9719