اقدام جالب مهاجم منچستریونایتد: استخدام نگهبان تمام‌وقت

اقدام جالب مهاجم منچستریونایتد: استخدام نگهبان تمام‌وقت

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد برای محافظت از خانه و خانواده اش گامی جدی برداشته و یک نگهبان تمام وقت و مقیم خانه را استقبال کرده تا از آنها محافظت کند.

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد پس از سرقت از خانه برخی ستارگان لیگ انگلیس تصمیم گرفت که یک نگهبان تمام وقت استخدام کند. اخیرا سرقت از خانه ویکتور لیندولف مدافع منچستریونایتد در زمانی که همسر و فرزندان وی درون خانه بودند، به شدت جنجال ساز شده است.

سان گزارش داده است که برخی باشگاه های لیگ انگلیس از شرکت های امنیتی خواسته اند تا تیم های امنیتی را استخدام کنند که به صورت شبانه روزی از خانه ستارگانشان مراقبت کنند و حالا رشفورد یک نگهبان تمام وقت را استخدام کرده است. البته مارکوس پیش از این برای خرید یک سگ نگهبان مبلغ 25 هزار پوند هزینه کرده بود.

در حقیقت این نگهبان در حال حاضر به بخشی از خانواده رشفورد تبدیل شده است چرا که به صورت شبانه روزی در خانه حضور دارد و در کل روز در کنار آنهاست. برای ستاره منچستریونایتد خیلی مهم است که بداند که یک نفر شبانه روزی از او و خانواده اش حمایت و مراقبت می کند. 

گفته می شود که به جز لیندلوف یکی از بازیکنان جوان منچستریونایتد هم با حمله سارقان به منزلش مواجه شده که به همین خاطر تصمیم گرفته که مدتی به هتل نقل مکان کند و در خانه خود حضور نداشته باشد.

4125