تجارت جدید مهاجم رئال مادرید؛ کافه‌ای با دکور گلف

تجارت جدید مهاجم رئال مادرید؛ کافه‌ای با دکور گلف

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید شاید در آینده ای نزدیک از فوتبال بازنشسته شود.

به گزارش فوتبالی، اگر ولز نتواند در بازیهای پلی آف راهیابی به جام جهانی موفق شود، هیچ بعید نیست که بیل در پایان فصل و با اتمام قراردادش با رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شود. بیل به جز فوتبال علاقه شدیدی به گلف دارد و قرار است که به زودی در تجارت جدیدش یک کافه در شهر زادگاهش یعنی کاردیف در کشور ولز افتتاح کند که دکور این کافه بر اساس بازی گلف چیده شده است و حاضران می توانند در آن "مینی گلف" بازی کنند.

گرت بیل نام "حفره 59" را برای این کافه ورزشی انتخاب کرده است و به گفته خودش قرار است که در روز جمعه 27 اسفند رسما آن را افتتاح کند. بازیکن پردرآمد رئال مادرید در پیامی در اینستاگرامش نوشته است:" هیجان زده هستم تا بالاخره زمان افتتاحیه کافه "حفره 59" را اعلام کنم. در آن جا می توانید کمی گلف بازی کنید. توانستیم که کاربری یک ساختمان در مرکز شهر را تغییر بدهیم چرا که این سوله از سال 2016 خالی بود."

شرکت محصولات غذایی ولزی "دپوت" در این پروژه با بیل شراکت داشته و غذای این کافه را تامین خواهد کرد. بیل در نظر دارد که شعبه های بعدی کافه ورزشی خود را در شهرهایی نظیر بریستول، اکستر، بث، نیوکاسل، ساوتهمپتون، منچستر، لیورپول و ادینبورگ افتتاح کند که البته شایعاتی در مورد ساخت شعبه جدیدی از آن در دبی هم مطرح شده است.

4125