آژاکس به دنبال سرقت یک مهره کلیدی از بارسلونا

آژاکس به دنبال سرقت یک مهره کلیدی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک اوورمارس اسطوره آژاکس به خاطر مسائل اخلاقی از سمت مدیر ورزشی در این باشگاه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، اوورمارس به اتهام ارسال پیام های غیراخلاقی به کارمندان زن باشگاه آژاکس، از باشگاه اخراج شد و آژاکس در تلاش است تا جانشینی برای وی پیدا کند. حالا نشریه "تلگراف" گزارش داده است که تیم هلندی در نظر دارد که یکی از مدیران بارسلونا را استخدام کند.

در حقیقت آژاکس در نظر دارد که جوردی کرویف پسر اسطوره بارسلونا و عضو تیم مدیریتی کاتالان ها را به عنوان مدیر ورزشی استخدام کند. جوردی پسر اسطوره آژاکس و بارسلونا است که فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده اما درها را باز گذاشته است.

جوردی کرویف تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد که در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا زیر نظر ماتئو آلمانی نقش مهمی دارد. در حقیقت لاپورتا امیدوار است که جوردی بتواند بارسلونا را مطابق سلیقه پدر فقیدش جوردی کرویف شکل بدهد.

جوردی کرویف دوران فوتبالش را با بازی در آکادمی آژاکس و بارسلونا شروع کرد و بعد از آن در رده بزرگسالان در تیم کاتالان، منچستریونایتد، سلتاویگو، آلاوز ، اسپانیول، ولویکرز، متالورگ بازی کرد و در تیم لاوالتا در مالت از فوتبال بازنشسته شد. وی مربیگری را در تیم ولویکرز آغاز کرد و  در تیم مالتا نیز به عنوان دستیار فعالیت کرد. جوردی به عنوان مدیر ورزشی نیز در تیم چانگ کینگ در کشور چین، تیم ملی اکوادور و شنژن در چین فعالیت کرده است.

4125