مشخص شدن مقصد احتمالی یکی از کاپیتان‌های بارسلونا

مشخص شدن مقصد احتمالی یکی از کاپیتان‌های بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تونی خوانمارتی خبرنگار اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که سرجی روبرتو مدافع- هافبک بارسلونا در حال مذاکره است تا به باشگاه لس آنجلس گالکسی در لیگ آمریکا ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، محصول آکادمی بارسلونا در این فصل به علت مصدومیت های مداوم خود فقط دوازده بازی داشته که در نیمی از آنها فیکس بوده و حالا در سن 30 سالگی می تواند گام بعدی فوتبالش را به سمت لیگ آمریکا بردارد. در حقیقت سرجی در چهار سال اخیر روندی نزولی را در بارسلونا داشته و اهمیتش در ترکیب کم و کمتر داشته است. سرجی در فصل 18-2017 با 48 بازی یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب بارسلونا بود که در فصل گذشته فقط 20 بازی داشت که نشان از کاهش اهمیتش در ترکیب تیم کاتالان دارد.

سرجی حالا باید در مورد ادامه مسیر فوتبالش تصمیم بگیرد که به نظر می رسد که حضور در لیگ آمریکا چالشی متفاوت برایش باشد هر چند که به نظر می رسد که هنوز بتواند در سطح اول فوتبال اروپا هم بازی کند.

این بازیکن زمانی به یکی از بزرگان رختکن بارسلونا تبدیل شده بود و جایگاهی ثابت در تیم ملی اسپانیا پیدا کرده بود اما در حال حاضر نیمکت نشینی محض است که البته بازیهای زیادی را به علت مصدومیت از دست داده است.

4125