ناگلزمان ایراد تیمش را پیدا کرد/ تشریح آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی نویر

ناگلزمان ایراد تیمش را پیدا کرد/ تشریح آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی نویر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که بدترین نمایش‌های تیمش در این فصل با سیستم چهار دفاعه بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، استفاده از سیستم دفاعی چهار نفره یا سه نفره، یکی از داغ‌ترین و متداول‌ترین مباحث پیرامون تیم فوتبال بایرن مونیخ و عملکرد و نتایج این تیم در این روزهاست. به عقیده بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال در آلمان، بایرن مونیخ در حال حاضر امکانات لازم برای بازی در سیستم‌های سه دفاعه را ندارد و استفاده از این سیستم‌ها، منفعت و سودی برای باواریایی‌ها نخواهد داشت.

با این اوصاف، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ نظر دیگری در این ارتباط دارد و می‌گوید: "بدترین نمایش‌های امسال تیم ما همیشه هنگام بازی با سیستم 1-3-2-4 اتفاق افتاده است؛ مثل بازی تیم ما با بوخوم. اما در نهایت باید بگویم که من و کادر فنی تیم هستیم که در ارتباط با سیستم بازی تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم."

یولیان ناگلزمان همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ نیز چنین گفت: "نویر احتمالاً می‌تواند از هفته بعد تمرینات دروازه‌بانی خود را دوباره از سر بگیرد. اگر همه چیز خوب پیش برود، این دروازه‌بان ملی‌پوش برای دیدار برگشت با سالزبورگ در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد بود."

9404