منچسترسیتی توانایی فتح 3 گانه را دارد

منچسترسیتی توانایی فتح 3 گانه را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو اسطوره آرژانتینی منچسترسیتی معتقد است که آبی‌های شهر منچستر قابلیت فتح 3 جام در این فصل را دارند. 

به گزارش فوتبالی، تا به اینجا فصل، شاگردان گواردیولا در 3 جبهه برای قهرمانی می‌جنگند. آن‌ها شب گذشته پیتربورو را در جام حذفی شکست دادند، اختلافشان با لیورپول رده دومی در لیگ برتر 6 امتیاز است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل دست یافتند تا حضورشان در جمع 8 تیم برتر به نوعی قطعی شود. 

به نقل از سایت گل، آگوئرو که چند ماه پیش به خاطر سانحه قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، راجع به سیتیزن‌ها گفت: "در منچسترسیتی می‌خواستیم در تمامی جام‌ها قهرمان شویم. شاید بهتر است اینطور بگویم که دوست داشتیم در همه بازی‌ها پیروز شویم و این موضوع همیشه در دستور کار باشگاه قرار داشت. فکر می‌کنم سیتی در حال حاضر موقعیت بسیار خوبی برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر دارد، همچنین از شانس بالایی برای قهرمانی در اف ای کاپ و لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. شاید گفتن این حرف الان کمی غیر منطقی به نظر آید، اما ممکن است که در هر سه تورنمنت قهرمان شوند. فتح 3 گانه به این شکل، افتخار بزرگی برای آن‌هاست و می‌توانند با پپ گواردیولا و بازیکنان باکیفیت به این مهم دست پیدا کنند."

4416